مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

آمادگی ۱۵۰ مسجد برای انجام مراسم اعتکاف در استان همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: آئین معنوی اعتکاف در ۱۵۰ مسجد در نقاط مختلف شهری و روستائی این استان برگزار می‌شود.

آمادگی ۱۵۰ مسجد برای انجام مراسم اعتکاف در استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: آیین معنوی و روح‌بخش اعتکاف همزمان با سراسر کشور از ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب برابر با ۲۹ اسفندماه جاری تا دوم فروردین‌ماه سال آینده در استان همدان  برگزار می‌شود.

وی گفت: برپایی آیین جشن میلاد حضرت علی (ع)، پرسش و پاسخ مذهبی ، حلقه‌های معرفتی و برگزاری دعای ام داوود و نماز جماعت ،طرح با قرآن در زلال اعتکاف و مراسم دعا و نیایش از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای معتکفین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه فراهم کردن زمینه حضور هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان در این آیین معنوی از اولویت های اداره کل تبلیغات اسلامی است افزود :سال گذشته ۹ هزار و ۵۰۰ نفر در استان همدان معتکف شدند و پیش بینی می‌شود  امسال این تعداد افزایش یابد.

دشتکی با بیان اینکه مردم می‌توانند به صورت الکترونیکی و حضوری در مساجد برای شرکت در مراسم اعتکاف نام نویسی کنند، افزود: ۲۰۰ مبلغ و مبلغه در مراسم معنوی اعتکاف همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/

برگزاری مراسم اعتکاف در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.