نیمار پول پاریسی‌ها را هدر داد

رسانه فرانسوی نوشت: نیمار جونیور با عملکرد ضعیف خود در تیم پاری سن ژرمن ۲۰۰ میلیون یورو پول مالک این باشگاه را هدر داده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه فرانسوی، ناصر الخلیفی مالک تیم فوتبال پاری سن ژرمن فصل‌های گذشته با زیر نظر گرفتن بازی نیمار جونیور در تیم فوتبال بارسلونا بالاخره او را به این تیم آورد و تاریخی‌ترین انتقال تاریخ  فوتبال جهان را رقم زد.

ابتدا همه فکر می‌کردند وی همانطور که در بارسلونا خوش درخشیده بود این بار در پاریس موثر‌تر از قبل عمل خواهد کرد، زیرا به اصطلاح از زیر سایه مسی در تیم بارسا خارج شده است.

در ابتدا نیمار تا حدودی خوب پیش رفت، اما رفته رفته اختلافات او با ادینسون کاوانی بر سر زدن ضربه پنالتی بیش از پیش شد و با مصدومیت‌های مقطعی اش در تیم پاریس سن ژرمن او هفته‌ها از میادین دور بود و گا‌ها سه یا چهار هفته برای تیمش بازی می‌کرد و باز هم به دلیل مصدومیت از تیم دور می‌شد.

به نظر می‌رسد اوضاع تیم پاریس سن ژرمن با حضور وی یا بدون حضورش خللی در استراتژی توخل (سرمربی پاری سن ژرمن) وارد نمی‌کند. ناصر الخلیفی با مبلغ ۲۰۰ میلیون یورویی که بابت حضور نیمار در تیمش صرف کرده به نظر می‌رسد همه این مقدار  پول را در آب جوب ریخته است.

با توجه به این زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی نیمار از پاریس سن ژرمن به گوش می‌سد عملا او با بازدهی صفر فقط به کادرفنی و تیم پاریس سن ژرمن ضربه زد.


بیشتر بخوانید:

لقب طرفداران فوتبال به کریستیانو رونالدو

مسئول قرارداد‌های منچستریونایتد مشخص شد

خودنمایی یک مسلمان در کهکشان بی ستاره مادرید!


انتهای پیام/

نیمار به پاریسی ها ضرر زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار