۶ واحد صنعتی بزرگ با حضور رئیس جمهور در رشت به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: هم‌زمان با سفر رئیس جمهور به گیلان، ۶ واحد صنعتی بزرگ در شهر رشت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،فرهاد دلق‌پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح شش واحد بزرگ صنعتی در رشت اظهار داشت: بیش از ۲۴۶ میلیارد تومان برای این شش واحد صنعتی در رشت سرمایه‌گذاری شده و در این راستا برای ۵۳۲ نفر هم به شکل مستقیم شغل ایجاد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه در این زنجیره تأمین، تولید و مصرف برای بیش از ۹۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود ابراز داشت: بیشتر محصولات و تولیدات این واحد‌های صنعتی پرکاربرد و استراتژیک به‌شمار می‌روند.

دلق‌پوش با بیان اینکه عمده محصولات این ۶ واحد پشتوانه سایر صنایع در گیلان هستند گفت: این واحد‌ها هم‌زمان با سفر رئیس جمهور و مقامات عالی‌رتبه وزارت صنعت، معدن و تجارت در شهر صنعتی رشت و شهرک صنعتی سپیدرود به‌صورت ویدئوکنفرانس افتتاح می‌شوند.

 

وی با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افزود: تولید انواع میلگرد، چسب اوره، رزین ملامین، فرمالدئید، نخ فرش، شمش فولادی، ورق کارتن، کرافت لاینر و انواع ناگت و ۲۱ نوع چیپس منطبق با تکنولوژی روز از دستاورد‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گیلان هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به صادرشدن ۱۶۲ پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان گیلان اشاره کرد و ابراز داشت: حدود ۱۰۰ فقره از این میزان پروانه صادر شده در استان گیلان، طرح توسعه‌ای بوده که با تولید اشتغال نیز همراه شده است.

دلق‌پوش با بیان اینکه برای هزار و ۶۴۰ نفر در استان گیلان در راستای طرح توسعه‌ای بهره‌برداری صنعتی شغل ایجاد شده است گفت : در این راستا ۶۴۵ میلیارد تومان نیز توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام / ا 

بهره‌برداری ۶ واحد صنعتی بزرگ با حضور رئیس جمهور

 

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.