شکار یوفوی نامرئی با دوربین اینفرارد در آسمان انگلیس! +فیلم

یک شکارچی یوفو با کمک دوربین اینفرارد ویدئویی از یک یوفوی نامرئی که در آسمان انگلیس در حال پرواز بود، تهیه کرد.

 رویت یوفوی نامرئی با دوربین اینفرارد در اسمان انگلیس! + فیلم////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است مانور یک شیء پرنده ناشناس مرموز را در آسمان کشور انگلیس به تصویر می‌کشد. یک شکارچی یوفو در شهر «ویلت شر» انگلیس با کمک یک دوربین اینفرارد این شیء پرنده ناشناس یا یوفو را که در حال حرکت در آسمان بود، مشاهده کرد.

این ویدئو یک شی دایره‌ای شکل را که به آرامی در آسمان حرکت می‌کند نشان می‌دهد. این شی پرنده لحظاتی پس از حرکت نامرئی ناگهان به صورت یک نور سفید در آسمان نمایان می‌شود. کانال یوتیوب Scratch با انتشار این ویدئو در کپشنی نوشت: " این یوفو کاملا در مقابل ما قرار داشت، اما با چشم عادی دیده نمی‌شد. این نوع یوفو تنها با دوربین اینفرارد قابل مشاهده است. اینکه چرا آن‌ها اقدام به استتار خود در شب می‌کنند کسی نمی‌داند و هیچ توضیح منطقی برای آن وجود ندارد. "

مزیت ویژه دوربین‌های اینفرارد این است که می‌تواند نور‌های را در آسمان تشخیص دهد که با چشم انسان قابل مشاهده نیستند. به عبارت دیگر این شیء پرنده ناشناس با برخورداری از یک تکنولوژی پیشرفته به صورت نامرئی در آسمان مانور می‌داد که با کمک این دوربین اینفرارد قابل رویت شد.

انتشار این ویدئو با واکنش برخی از کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "این ویدئو ویدئویی هیجان انگیز بود." همچنین کاربر دیگری در کامنتی متفاوت نوشت: "این شی پرنده بسیار آرام حرکت می‌کرد. به نظر من چیزی جز یک پرنده یا جغد نبود."

گفتنی است؛ انتشار این ویدئو در حالی خبرساز می شود که هفته پیش نیز انتشار ویدئویی از رویت یک یوفو حین پخش زنده ناسا خبرساز شده بود. در ویدئوی منتشر شده یک شی پرنده درخشان در حالی که در امتداد ایستگاه فضایی بین المللی در حرکت بود قابل رویت بود.

انتهای پیام/

رویت شی پرنده ناشناس در آسمان انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
یک جلو افتاده
۰۰:۰۹ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
فرازمینیان ناا مریی نیستند بلکه اونها از مادهی گازی شکل استفاده میکنند که در مغز انسان اثر گذره و چشمان ما نمی‌تواند این موجودات را ببیند اونها گاهی توسط ما دیده میشوند اونها متوجه میشوند که دیده میشوند گاهی گازیرا در هوا پخش میکنند که بطور کلی‌ از چشمان ما محو میشوند من اینرو به وضوح دیده‌ام در ا سمان هزاران بشقاب پرنده را میدیدم که یکی‌ از اینها بترف زمین شیرجه زد و یکی‌ از آنها گازی را بطرف من شلیک کرد در همان موقع انسانها به صورت اسکلت دیده میشدند بی‌شبیه درخت کاج داشت بد از اون دیگر هیچی‌ ندیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
شاید جاسوس باشه .ننگ بر انگلیس روباه پیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
عجیبه این شی نامرئی!!!!