خبر خوش رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به کارگران سد چم شیر گچساران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از پرداخت بخشی از معوقات حقوق کاگران سد چشم شیر گچساران در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، در ماه‌های اخیر عدم پرداخت حقوق بیش از ۵۰۰ کارگر سد چشم شیر گچساران به یک معضل تبدیل شده به گونه‌ای که هر از چند گاهی شاهد تجمع مطالبه گرانه این کارگران در جلوی فرمانداری گچسارانی هستیم.

کاگران سد چم شیر گچساران ۹۰ میلیارد ریال بابت حقوق و مزایای خود طلب‌کار بوده و معتقدند هم اکنون در تامین نیاز‌های اولیه زندگی از جمله خوراک و پوشاک مانده‌اند و از مسئولان اجرایی استان خواستار رفع این مشکل هستند.

غلام‌رضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مکاتبه انجام شده با مدیرعامل شرکت آب نیرو، مدیرعامل  شرکت سابیر، استاندار و مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: پیرو مذاکرات در خصوص مشکلات عدم پرداخت حقوق چند ماهه کارگران زحمتکش سد چم شیر اقدامات لازم برای پرداخت صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه با تلاش صورت گرفته شده، ال. سی طرح حل شد و انشاء الله مشکلات آتی رفع می‌شود، ادامه داد: حسب توافقات قبلی اعتباری به دلیل اختلاف نظر بین تامین اجتماعی و سابیر در حساب بلوکه شده است.

تاجگردون تصریح کرد: در شرایط کنونی لازم است تامین اجتماعی استان و سابیر توافق اجمالی داشته باشند و تا فردا پول آزاد شده و مشکل رفع شود.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود با توجه به مطالبات سنگین سابیر از آب نیرو، در این مهم آب نیرو هم مساعدت و کمک به پیمانکار داشته باشد و اگر مشکلی باشد که ضرورت به پیگیری مجدد اینجانب نیز باشد، کوتاهی نمی‌کنم.

انتهای پیام/ب

کارگران سد چم شیر گچساران معوقات حقوقشان را دریافت می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.