لیگ قهرمانان اروپا؛

پورتو ۳ (۴) - رم ۱ (۳) /چاکر با VAR حکم به سقوط گلادیاتور‌ها داد

تیم پورتو موفق شد در وقت‌های اضافه تیم رم را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در دیگر مسابقه امشب لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های پورتو و رم در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، در کشور پرتغال و به قضاوت یونیت چاکر ترکیه‌ای به مصاف هم رفتند که پورتو با پیروزی سه بر یک در این مسابقه و با توجه به شکست دو بر یک در بازی رفت، راهی مرحله بعد شد.

در این مسابقه ابتدا تیم میزبان در دقیقه ۲۶ توسط تیکویینهو دروازه رم را باز کرد، اما گرگ‌ها خیلی زود و در دقیقه ۳۷ صاحب یک ضربه پنالتی شدند و دنیله دروسی کاپیتان این تیم بازی را به تساوی کشاند. دروسی در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد پیگیرینی به جایش به بازی آمد.

در نیمه دوم این مسابقه، پورتوی میزبان در دقیقه ۵۲ توسط مارگا روی سانتر کورونا گل دوم را به ثمر رساند و نتیجه را در مجموع ۲ مسابقه به تساوی کشاند.

در ادامه تلاش ۲ تیم ثمری نداشت و بازی در ۹۰ دقیقه با پیروزی دو بر یک پورتو به پایان رسید و با توجه به برد ۲ بر یک رم در بازی رفت، بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد.

در وقت‌های اضافه تیم رم برخلاف جریان بازی فرصت‌های بیشتری برای گلزنی داشت و ادین ژکو ۲ فرصت طلایی را در وقت اضافه نیمه دوم از دست داد، اما در نهایت پورتو در دقیقه ۱۱۶ صاحب یک ضربه پنالتی شد. روی یک سانتر زمینی، الساندرو فلورنزی پیراهن بازیکن پورتو را در محوطه جریمه کشید و داور با استفاده از VAR وسختگیری زیاد این صحنه را پنالتی تشحیص داد. الکس تلس این ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد و بازی سه بر یک شد.

در نهایت در دقایق پایانی نیز فشار رم برای جبران نتیجه ثمری نداشت و پورتو با پیروزی سه بر یک در این مسابقه و چهار بر سه در مجموع ۲ بازی، همچون منچستریونایتد کامبک زد و راهی یک چهارم نهایی شد. به نظر می‌رسد دوران دی فرنچسکو روی نیمکت گلادیاتور‌های رم نیز با این شکست به پایان رسیده باشد.


بیشتر بخوانید:

پاری سن ژرمن ۱ (۳) - منچستریونایتد ۳ (۳) /بازگشت باورنکردنی شیاطین سرخ در دقیقه ۹۴

لشکر نصفه و نیمه یونایتد در پی حفظ آبرو مقابل پی اس جی/میزبانی کاسیاس و یارانش از گرگ‌های رم

حذف تحقیر آمیز رئال مادرید مقابل آژاکس/دورتموند حریف تاتنهام نشد


انتهای پیام/

پیروزی پورتو مقابل رم در لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار