کلید انبار دپو آرد قاچاق به دست پلیس رسید

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: محل دپو آرد قاچاق شناسایی و ۶۰ تنی آرد آماده خروج از کشور در آن کشف شد.

سردار عبداله نظرپور، فرمانده مرزبانی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مرزبانان هنگ مرزی دشت آزادگان با ساعت‌ها کار اطلاعاتی موفق شدند محل دپو محموله آرد قاچاق در شهر مرزی سوسنگرد را شناسایی نمایند.

وی با اشاره به اعزام ماموران به محل مذکور و رصد دقیق تحرکات قاچاقچیان بیان داشت: سرانجام در اقدامی غافلگیرانه موفق به کشف یک هزار و ۲۰۰ کیسه ۵۰ کیلویی، معادل ۶۰ تن آرد قاچاق شدند.

سردار نظرپور تصریح کرد: قاچاقچیان در این محل آرد‌های یارانه و تولید گندم داخل را در گونی‌های صادراتی بارگیری می‌کنند و بدون مدارک و اظهارنامه گمرکی از کشور خارج می‌کنند که با هوشیاری مرزبانان خوزستان از اهداف شوم خود بازماندند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این رابطه اذعان داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

وی در پایان با اشاره به عزم جدی مرزبانان خوزستان در جلوگیری از خروج کالا‌های یارانه‌ای و اساسی از کشور اظهار کرد: در یک ماه اخیر حدود ۵۰۰ تن آرد، میوه و تره بار هنگام خروج از کشور در پایانه مرزی چذابه کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/گ

کشف محموله آرد قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار