فرمانده انتظامی استان سمنان:

یکی از عاملان اصلی قاچاق هروئین در کشور دستگیر شد/کشف ۳۳۲ کیلویی هروئین از مخفیگاه متهم

یکی از عاملان اصلی قاچاق هروئین در کشور در سمنان دستگیر شد/کشف ۳۳۲ کیلویی هروئین از مخفیگاه متهمسردار روح الامین قاسمی گفت:  در پی اقدامات اطلاعاتی چند ماهه ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ، یکی از عاملان اصلی قاچاق هروئین که مواد را از افغانستان به داخل به‌خصوص نقاط مرکزی کشور منتقل می‌کرد شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الاممن قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان از تمرکز تیم ویژه‌ای از مأموران کارکشته پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی این پرونده خبر داد و گفت: در ادامه تحقیقات ، اطلاعات و سرنخ هایی از نحوه انتقال یک محموله هروئین به دست آمد .  

وی افزود: در همین راستا هماهنگی لازم با مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا نیز به عمل آمد و عملیات دستگیری این سوداگر مرگ آغاز شد و با هدایت لحظه‌به‌لحظه اطلاعاتی از سوی پلیس سمنان و اقدام به موقع مأموران انتظامی در مرکز ، خوشبختانه متهم اصلی پرونده هنگام معامله مواد در یکی از مناطق تهران دستگیر شد .

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۳۳۲ کیلو هروئین از مخفیگاه متهم خبر داد و تصریح کرد: در این عملیات دو نفر دستگیر و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند .

انتهای پیام / گ

دستگیری سوداگر مرگ با ۳۳۲ کیلو هروئین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.