بیش از یک هزار و ۳۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی مهاباد

مسئول بازرسی اتاق اصناف شهرستان مهاباد گفت:طی یک ماه جاری حدود ۱ هزار و ۳۳۳ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی سطح شهر صورت گرفته شده است.

شریف زاده مسئول بازرسی اتاق اصناف شهرستان مهاباد در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: از اول بهمن ماه تا نیمه اول اسفند یک هزار و ۳۳۳ بازرسی از واحد‌های صنفی صورت گرفته که ۱۶۲ تخلف تشکیل پرونده شده و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تنظیم شده را بیش از ۲۶۵ میلیون است ادامه داد: از کلیه اصناف درخواست کرد که قیمت کالا و خدمات را نصب و فاکتور‌های خرید را نگهداری کرده و صورتحساب برای مشتری صاد و سود مصوب را رعایت کنند در غیر اینصورت به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

شریف زاده همچنین بیان کرد: با توجه به فرارسیدن عید نوروز و خرید پایان سال و افزایش تقاضا برای کالا و خدمات لذا تشدید بازرسی‌ها و گشت‌های مشترک با ادارات ذیربط را از اولویت کاری واحد بازرسی اصناف بوده و اعلام کرد طرح تشدید بازرسی‌ها که از مورخه ۹۷/۱۱/۱شروع شده است، تا مورخه ۹۸/۱/۱۵ ادامه دارد و تمرکز واحد بازرسی اصناف بر روی طرح تشدید بازرسی‌های طرح نوروز در دو شیفت صبح و عصر می‌باشد و با واحد‌های صنفی که تخلف داشته باشند بدون هیچ اغماضی به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام / س خ

بازرسی واحد‌های صنفی در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.