اتحادیه اروپا طرح افزودن عربستان به فهرست سیاه پولشویی را رسما رد کرد

وزیران کشور همه ۲۸ کشور عضو اتحادیه اروپا به اتفاق آرا رسما از تصمیم دیروز نمایندگان این کشور‌ها مبنی بر رد پیشنهاد افزودن نام عربستان به فهرست سیاه پولشویی این اتحادیه حمایت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزیران کشور همه ۲۸ کشور عضو اتحادیه اروپا روز پنجشنبه به اتفاق آرا از تصمیم دیروز نمایندگان این کشور‌ها مبنی بر رد پیشنهاد کمیسیون اروپا برای افزودن نام عربستان سعودی و کشور‌های دیگر به فهرست سیاه پولشویی این اتحادیه حمایت کردند.

شورای اروپا با انتشار بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد این تصمیم از آن جهت اتخاذ شده است که فهرست پیشنهادی کمیسیون اروپا که شامل چهار منطقه تحت کنترل آمریکا می‌شود، در فرایندی شفاف و انعطاف پذیر که به صورت فعال کشور‌های درگیر اینگونه فعالیت‌ها را به اتخاذ اقدام قاطع تشویق و در عین حال حق این کشور‌ها را در شنیده شدن صدای شان رعایت کند، تهیه و تنظیم نشده است.

گفتنی است نمایندگان ۲۸ کشور اتحادیه اروپا روز چهارشنبه به اتفاق آراء پیشنهاد کمیسیون اروپا را برای افزودن نام عربستان سعودی به فهرست سیاه پولشویی این اتحادیه رد کرده بودند.امروز وزیران کشور ۲۸ کشور اتحادیه اروپا در مذاکرات روز پنجشنبه در بروکسل رد این طرح را به صورت رسمی اعلام کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
قابل توجه حامیان دو آتیشه پیوستن به ،به اصطلاح معاهدات پولشویی ،پالرمو و CFTوFATF
یعنی رژیم حاکم بر حجاز نه پولشویی میکند و نه تأمین مالی تروریسم؟!!!!!!!!!
از خواب بیدار شوید و حقایق را ببینید
آخرین اخبار