بشارتی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

توجه به روستاها در گام دوم انقلاب دیده شده است

مشاور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام«ره» گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب همه باید با استفاده از فناوری نوین وارد روستا‌ها شوند.

جلیل بشارتی معاونت اسبق توسعه روستایی ریاست جمهوری و مشاور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام«ره» در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اهمیت توسعه روستایی و توجه به جایگاه بوم گردی در کشور اظهار کرد: در گام اول انقلاب که مربوط به چهل ساله گذشته است؛ زیرساخت‌های خوبی از جمله؛ برق، آب، مدرسه، اینترنت، گاز انجام شده و  زمینه‌ای برای ایجاد بوم گردی در روستا‌ها بوده است.  

وی با اشاره به بیانیه اخیر گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، افزود: جوانانی که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به آن‌ها  اشاره داشتند می‌توانند در  اردو‌های جهادی و سازندگی که در روستا‌ها  توسط آن‌ها انجام می‌شود؛ در موضوع اشتغال باعث پیشرفت بوم‌گردی‌ها باشد.

بشارتی خاطر نشان کرد:  توجه به روستاها در گام دوم انقلاب دیده شده است. در این بیانیه یک فناوری وجود دارد که همه باید با استفاده از فناوری نوین وارد روستا‌ها شوند که در نتیجه افزایش  ارتباطات؛ می‌توان سرمایه‌گذاری‌های جدیدی را در روستا‌ها ایجاد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
يوسف
۰۹:۲۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
مردمان روستا ها انسانهاي شريف و پُركار و كم توقع هستند و روستا ها در واقع مراكز توليد كشور هستند كه توجه به روستا يعني توجه به كل جامعه
آخرین اخبار