وزارت خارجه ایران:

هدف گروه های تروریستی ایجاد تفرقه در میان صفوف دولت و مردم افغانستان است

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله تروریستی روز گذشته در کابل را محکوم کرد.

هدف گروه های تروریستی ایجاد تفرقه در میان صفوف دولت و مردم افغانستان استبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله تروریستی به یک گردهمایی در شهر کابل که برخی از مقامات و شخصیت های دولتی افغانستان نیز در آن حضور داشتند‌ را شدیدا محکوم کرد و گفت: هدف گروه های تروریستی از جمله داعش از اینگونه اقدامات ایجاد رعب و تفرقه در میان صفوف دولت و مردم افغانستان است.

«بهرام قاسمی» با تاکید بر اینکه رمز ناکامی تروریست ها در رسیدن به اهداف شوم خود، هوشیاری تمامی ارکان دولتی و مردمی افغانستان است تصریح کرد: داعش با دست زدن به اینگونه اقدامات غیرانسانی، پراکنده و بی هدف به خیال خام خود در پی ابراز وجود و جبران شکست‌های خود در سوریه و عراق است.

سخنگوی وزارت خارجه ایران اظهار داشت: قطعا اراده، همکاری و همبستگی دولت و ملت افغانستان می تواند عامل مهمی در پاکسازی این کشور از لوث وجود تروریسم باشد.

قاسمی افزود: ایران اطمینان دارد دیر یا زود این اتفاق مبارک خواهد افتاد و این آرزوی ایران به عنوان کشور همسایه و دوست افغانستان است.

گفتنی است که تروریست های داعش صبح پنجشنبه با ده ها خمپاره محل برگزاری مراسم بیست و چهارمین سالگرد شهات «عبدالعلی مزاری»  بنیانگذار حزب وحدت اسلامی افغانستان در کابل را هدف قرار دادند.

در این حمله تروریستی  3 نفر کشته و 22 نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار