مسدود شدن راه ارتباطی ۳۵ روستا درخلخال بر اثر برف و کولاک

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال از مسدود شدن راه ارتباطی ۳۵ روستای این شهرستان در اثر بارش برف سنگین و بروز پدیده کولاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد قربانی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال افزود: با تلاش شبانه روزی راهداران راه ارتباطی 12 روستا برفروبی و بازگشایی شده و تردد خودروها در این مسیرها برقرار شده است.

وی گفت: عملیات بازگشایی راه ارتباطی مسدود شده از برف 20 روستای منطقه از سوی راهداران این اداره شروع شده ولی با توجه به ادامه کولاک برف احتمال مسدود شدن دوباره تعدادی از راه های ارتباطی روستایی دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به ادامه کولاک برف ، یخبندان سطح جاده و محدودیت دید ناشی از کولاک در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال به اسالم ، همراه داشتن زنجیر چرخ و رعایت احتیاط کامل از سوی رانندگان عبوری از این گردنه را الزامی ذکر کرد.

قربانی اظهار داشت: برغم ادامه بارش برف همراه با کولاک در بیشتر راه های ارتباطی منطقه غیر از راه مسدود خلخال به پونل در استان گیلان سایر راه های ارتباطی اصلی ، فرعی این شهرستان باز بوده و تردد خودروها در آنها جریان دارد.

انتهای پیام/ع

بارش برف و کولاک در خلخال


برچسب ها: بارش برف ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.