پیام تبریک فرمانده ناجا به آیت الله رئیسی

فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی انتصاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی انتصاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

بسم الرحمن الرحیم

ریاست محترم قوه قضائیه
آیت الله سید ابراهیم رئیسی دامت برکاته

با سلام و تحیات وافره

اینجانب انتصاب حضرت عالی را به عنوان ریاست قوه قضائیه از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همزمان با آغاز دهه پنجم انقلاب و به تعبیر معظم له آغاز پرقدرت دورانی جدید در قوه قضائیه و زیبنده «گام دوم انقلاب» را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی تردید مهم‌ترین ویژگی نظام جمهوری اسلامی ایران و الگوی مردم سالاری دینی؛ «حق محوری»، «عدالت گستری» و «اهتمام به کرامت ذاتی و حقوق انسان هاست» که این ویژگی‌های برجسته در احکام نورانی اسلام ناب و شریعت محمدی (ص) ریشه داشته و بر عدالت علوی (ع) استوار است.

به اذن الله تعالی، تجارب و اندوخته‌های ارزشمند حضرتعالی در عرصه‌های گوناگون بویژه در حوزه قضائی و آشنایی و تسلط بر تمامی زوایا و ابعاد این حوزه خطیر، مسیر پرشتاب رشد و توسعه قضائی را هموارتر می‌سازد و بی شک سوابق درخشان و تجارب ارزنده، مدارج و صفات عالی دینی، علمی و عملی شما برادر ولایی، ارزشی و انقلابی، پشتوانه عظیم و ذخیره ارزشمندی است که می‌تواند تحقق انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، وظایف و نقش‌های بی بدیل این قوه را در قوام و استحکام نظام و پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی تضمین کند.

یقینا اجرایی شدن منویات و اولویت‌های مورد تأکید مقام معظم رهبری تکلیف همگانی است و اینجانب ضمن اعلام آمادگی کامل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه همکاری، تعامل و هم افزایی با قوه محترم قضائیه در جهت تحقق آرمان‌های بلند امام راحل، منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) و اصول قانون اساسی، توفیقات روز افزون جناب عالی را در این مسئولیت خطیر در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام عظمای ولایت از خداوند منان خواستارم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ پاسدار حسین اشتری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار