واگذاری ۷۰ درصد زمین‌های شهرک سنگ سربیشه به سرمایه گذاران

۷۰ درصد زمین‌های شهرک سنگ سربیشه با استقبال سرمایه گذاران به آنان واگذار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ جرجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: رغبت سرمایه گذاران در خراسان جنوبی برای فرآوری‌های معدنی سبب شد که ظرف یک هفته اخیر  ۷۰ درصد زمین‌های شهرک سنگ سربیشه به سرمایه گذاران واگذار شود.  

وی با بیان اینکه این شهرک  در سال ۸۳ و با هدف  کار تخصصی بر روی کانی‌های غیر فلزی راه اندازی شد افزود: قرار است سرمایه گذاران جدید در این شهرک  در تولید منیزیم، فرآوری پرلیت و خاک‌های صنعتی فعالیت داشته باشند.  

جرجانی گفت: با راه اندازی واحد‌های صنعتی در شهرک سنگ سربیشه علاوه بر کاهش خام فروشی و بالا رفتن ارزش افزوده مواد معدنی در استان، شاهد اشتغال زایی خوبی نیز در این حوزه خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه منیزیم بخش عمده‌ای از کانی‌های سربیشه را تشکیل می‌دهد افزود: منیزیم یک محصول واسطه‌ای است که پس از فرآوری به اکسید منیزیم تبدیل می‌شود و به عنوان ماده اولیه کارخانجات آجر نسوز کاربرد دارد.  

وی اظهار کرد: قرار است برای بهره برداری و تولید محصول نهایی بیشتر از این مواد معدنی، یک کارخانه آجر نسوز نیز در این شهرک راه اندازی شود.  

انتهای پیام / ط ا

راه اندازی کارخانه آجر نسوز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.