از ابتدای سالجاری تاکنون صورت گرفت؛

ارائه بیش از ۴۵۰ هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی به بانوان ساکن در سکونتگاه‌های غیررسمی

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان از ارائه ۴۵۳ هزار و ۲۴۱ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی به بانوان ساکن در سکونتگاه‌های غیررسمی استان در ۱۱ ماهه گذشته از سالجاری خبر داد.

ارائه بیش از ۴۵۰ هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی به بانوان ساکن در سکونتگاه‌های غیررسمیخداداد اولیایی مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: در راستای توان‌افزایی مهارتی بانوان ساکن سکونتگاه‌های غیررسمی در استان ۴۵۳ هزار و ۲۴۱ نفر- ساعت آموزش‌های مهارتی معادل ۲ هزار و ۶۷۷ نفر دوره آموزشی برای آن‌ها ارائه شده است.

اولیایی افزود: ارائه آموزش‌های مهارتی به بانوان حاشیه شهر در راستای اجرای آموزش‌های عدالت محور و دسترسی آسان آن‌ها به این آموزش‌ها با همکاری مساجد و پایگاه‌های اجتماعی تحت نظارت بهزیستی در قالب پایگاه‌های سیار آموزشی صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: رشته‌های ارائه شده برای بانوان حاشیه شهر با توجه به نیاز سنجی‌های انجام شده و ظرفیت‌های موجود در این مناطق انتخاب شده و شامل مانتو دوز، راسته دوز، کاور دوز، شهروندالکترونیک، عروسک دوز مقدماتی، سازنده محصولات نمدی، کار با رایانه و کارآفرینی و بازاریابی و ... است.

انتهای پیام/گ

 آموزش‌های مهارتی به بانوان ساکن در سکونتگاه‌های غیررسمی

برچسب ها: فنی و حرفه ای ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار