گمرک ایران اعلام کرد؛

افراد دارای مجوز از وزارت جهاد کشاورزی نسبت به پرداخت کارمزد اقدام کنند

افراد متقاضی در صورت وجود مجوز از وزارت جهاد کشاورزی باید تا ۱۴ روز نسبت به پرداخت کارمزد و ثبت سفارش آن اقدام کنند.

افراد دارای مجوز از وزارت جهاد کشاورزی نسبت به پرداخت کارمزد اقدام کنندبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گمرک ایران، مهلت ثبت سفارش پرونده‌های دارای مجوز از وزارت جهاد کشاورزی، تمدید شد. بر این اساس افراد متقاضی، در صورت وجود مجوز «وزارت جهاد کشاورزی- اعتبار ثبت سفارش» در پرونده خود باید از زمان صدور و تمدید این مجوز، تا ۱۴ روز نسبت به پرداخت کارمزد و ثبت سفارش آن اقدام کنند؛ در غیر این صورت امکان ثبت سفارش وجود نداشته و باید این مجوز را مجدد اخذ کنند. به همین منظور اگر فیلد‌های «محل بارگیری اصلی» و «وزن ناخالص» در فهرست فیلد‌های مهم این مجوز وجود داشته باشد، پیشنهاد می‌شود برای اخذ مجوز جدید، تنها نسبت به ویرایش این فیلد‌ها اقدام گردد.

از این مجوز جهت تعیین اعتبار ثبت سفارش کالا‌های کشاورزی استفاده می‌شود؛ لذا تنها پرونده‌هایی که هنوز شماره ۸ رقمی ثبت سفارش را دریافت نکرده اند و یا تاریخ اعتبار ثبت سفارش آن‌ها منقضی شده و در حال تمدید یا ویرایش هستند، مشمول این مجوز می‌شوند.


بیشتر بخوانید: ترخیص خودرو‌های وارداتی تا ۱۵ دی در دستور کار قرار گرفت


ویرایش این دو فیلد موجب غیرفعال شدن مجوز‌های «سازمان دامپزشکی»، «وزارت جهاد- تخصیص ارز»، «موسسه تحقیقات آب و خاک» و «سازمان حفظ نباتات» نمی‌ شود؛ ضمن اینکه جهت اخذ مجدد مجوز از این دستگاه‌ها باید فیلد‌های مهم مربوط به مجوز آن‌ها ویرایش شود.

انتهای پیام/

ثبت سفارش پرونده های دارای مجوز از وزارت جهاد کشاورزی تمدید شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار