شورش زنان داعشی/ از پرتاب کفش و کشیدن موهای خبرنگاران تا دعا برای تروریست‌ها + جزئیات

بعضی از زنان داعشی خارج شده از آخرین پناهگاه این گروه تروریستی در سوریه مقابل خبرنگاران با سر دادن شعارهای معروف داعش مردم را به انتقام تهدید کردند.

رفتارهای جنون‌آمیز زنان داعشی در اردوگاه‌های سوریه/ از پرتاب کفش به خبرنگاران تا تهدید به انتقام!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،برخی از زنان داعشی خارج شده از آخرین پناهگاه این گروه تروریستی در سوریه در مقابل دوربین خبرنگاران با سر دادن شعارهای معروف داعش به تحسین این گروه تروریستی پرداخته و تهدید به انتقام و "فتوحات جدید" کردند.

روزنامه ایلاف در گزارشی درباره افراد خارج شده از آخرین پناهگاه داعش در سوریه نوشت: در میان هزاران فردی که از آخرین پناهگاه داعش در شهرک الباغوز سوریه خارج شدند زنان، کودکان و افراد مجروح زیادی وجود دارند و اینگونه به نظر می‌رسد که تندروها آخرین کسانی هستند که از شهرک محاصره شده توسط نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) خارج می‌شوند.

داعشی‌های خارج شده از الباغوز خسته و گرسنه به نظر می‌رسند و از شکست این گروه که سرکرده‌های آن وعده یک "خلافت" گسترده را داده بودند، رنجیده خاطر شده‌اند اما علی‌رغم این موضوع برخی از این افراد حاضر به اقرار به پایان داعش نیستند.

در این میان حدود ۱۰ تن از زنان داعشی خارج شده از آخرین پناهگاه این گروه، به محض مشاهده تجمع خبرنگاران شروع به فریاد زدن کردند، برخی کفش‌های‌شان را در مقابل دوربین خبرنگاران گرفتند یا پرتاب می‌کردند و برخی دیگر نیز با سر دادن شعار معروف داعش یعنی؛ "الله اکبر" و "باقیه و تتمدّد" (پایدار، غیر قابل شکست و فراگیر و فاتح) به سمت دوربین‌ها سنگ پرتاب کردند.


بیشتر بخوانید:چرا داعش نسبت به القاعده زنان بیشتری جذب کرد؟/اسطوره تروریست‌های زن داعش را بشناسید+ تصاویر


یکی از این زنان که در حال انتقال به اردوگاه "الهول" توسط کامیون‌های نیروهای کرد سوریه بود، گفت: «انتقام خواهیم گرفت خارج شدیم اما فتوحات جدیدی در آینده وجود دارد». زنان داعشی صبح خروج از الباغوز نسبت به سپری کردن شب در فضای باز و بدون پوشش و همچنین توقیف گوشی‌های همراه و وسایل الکترونیکی‌شان توسط نیروهای سوریه دموکراتیک اعتراض کردند.

اما زنان داعشی دیگر نشسته و منتظر حرکت اتوبوس‌ها بودند. در بین آنها "ام محمد" (۴۷ ساله) که اهل الأنبار عراق است حضور داشت و به خبرنگاران گفت: به اذن خداوند منتظر پیروزی خواهیم بود. افراد پست و ترسو خارج شدند و ما نیز خارج شدیم، چراکه باری بر دوش مردان بودیم.وی درباره محل حضور همسرش نیز گفت: چه زنده باشد و چه مرد، خدا را شکر می‌کنم. یک زن داعشی عراقی دیگر که نخواست خودش را معرفی کند، تاکید کرد: به اذن خداوند و برخلاف تمایل آنها داعش استوار باقی خواهد ماند. یک داعشی دیگر نیز در این باره گفت که خلافت پایان نخواهد یافت، چرا که در مغز و قلب کودکان و شیرخواره‌ها ثبت شده است.

زنان داعشی زیادی نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران تاکید کردند که دوست دارند تا کودکان خود را به سبک داعش تربیت کنند.این زنان داعشی نقاب به صورتشان زده بودند و چهره آنها قابل مشاهده نبود و یکی از آنها با اشاره به پوشش خودش به یکی از زنان خبرنگار گفت: خدا لعنت کند کسی را که خودش را شبیه مردان کرده است. یک زن دیگر نیز با گرفتن موی زن خبرنگار دیگر خطاب به وی تأکید کرد: "آیا قرآن نخوانده‌ای و بیمی نداری؟"

نارضایتی از بغدادی

این درحالی است که نیروهای سوریه دموکراتیک به خبرنگاران اجازه نمی‌دهند که برای گرفتن مصاحبه به مردان مظنون به همدستی با داعش نزدیک شوند.در بخش مربوط به مردان تعدادی نشسته بودند و یکی از آنها که به "ابو مریم" (۲۸ ساله) معروف و اهل "طرطوس" سوریه بود، اظهار کرد: خستگی مردم را به خروج واداشت و تمامی آنهایی که در داخل الباغوز هستند قصد خروج از آن را دارند اما می‌ترسند.

وی تاکید کرد که همسر، دو فرزند، خودروها و اموالش را از دست داده است و فقط و فقط می‌خواهد تا از این مکان دور شود.در کنار ابو مریم "عبدالمنعم ناجیه" نشسته بود و انگشت اتهامش را به سمت ابوبکر بغدادی، سرکرده داعش نشانه گرفته و وی را مسؤول فساد در داعش دانست.

وی در این باره گفت، سرکرده‌های داعش اموال مردم را دزدیده و آنها را رها و فرار کردند و ما تا آنجا که توانستیم در آنجا ماندیم.طبق گفته ناجیه، تعداد زیادی از سرکرده‌های داعش به ادلب، ترکیه و عراق فرار کرده‌اند.این مرد داعشی ادامه داد: هیچ‌گاه بغدادی را ندیده‌ام و احتمالا در حال حاضر در عراق باشد. او ما را به کسانی سپرد که ما را رها کرده و رفتند. بغدادی مسؤول این اتفاق است چرا که وی در نظر ما "رهبر" است، بغدادی ما را به چه کسانی سپرد؟طبق گفته وی، در حال حاضر تنها سرکرده‌های ضعیف داعش در داخل باغوز حضور دارند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

زنان داعشی تهدید به انتقام می‌کنند!

برچسب ها: داعش ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۱:۱۹ ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
اینهارا به دوشکل باید بذارند سرکار یا طیق قانون سازمان ملل بفرستندشون اردوگاه منافقین آلبانی به امید واهی دولت خیالی رجوی و پهلوی یا مثل انگلستان بفرستندشان زندان 20 تا 30ساله بعد هم طبق قانون بحرین و انگلستان تبعیدشون کنن جزیره
Iran (Islamic Republic of)
همسر شهید دوران دفاع مقدش
۱۱:۱۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
لعنت خدا بر داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
باید بسرعت تیرباران شوند این داعش لعنتی
Iran (Islamic Republic of)
روح.الله
۰۸:۲۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
بنابه.وعده.خداانشاالله.پیروزی.بامسلمین.هست.داعش.یعنی.به.تمام.معنا.وحش.البته.هزارباربدترخدالعنت.کندهمه.انهارا
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۸:۲۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
لعنت بر داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
جهنم جای شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
فایزه هاشمی کجا هستند چرا بینشان تشریف ندارند؟؟؟؟
مگه زنان ما رو به زنان عقب افتاده داعشی نسبت نداده بود!!! فایزه دقیقا کجا و کی بین داعشی ها بود........ جواب خدا را باید بده!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۴۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
این داعشی جنایتکار تروریست بی رحم روانی خودفروش ابلیس و لشکریان جن و انسش هستند اینها با نقشه های قبلی و طرح های قبلی از طرف آمریکایهای جنایتکار و صهیونیستهای تروریست شکنجه گران فاسد فاسق مامور برای خرابکردن و بد جلوه دادن دین اسلام و مسلمین در جهان وارد سوریه و عراق و دیگر کشورها شدند چرا که استکبار جهانی می داند که اتحاد جهان اسلام یعنی نابودی استکبار و استعمار و فراعنه ظالم و ستمگر که ضد بشریت و انسانیت هستند خداوند جل جلاله و حضرت رسول الله ص و آل طیبین و طاهرین س ع ایشان لعنتشان کرده اند اینها همان خوارج پست فطرت کافر هستند . چون هیچ کشوری راهشون نمی دن دارن نن من غریبم بازی جلوی دوربینها در میارن اینم فیلم جدیدشونه اینارو باید بفرستیشون پیش اربابان جنایتکار فاسد و فاسقشون در جهنم . والسلام و صلوات التماس دعا .
Canada
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
خدا کسانی را که این ایده را بوحود اورده .لعنت کند .بانی اول که معز اینان را شیتشو داده اند و اینها را به ربات تبدیل کرده اند که هیچ احساسی ندارند .هر چه بهشون دستور میدهند مثل یک برده انجام میدهند .خیلی مردم باید باهوش باشند جز هیچ گروهی با هیچ ایده ای نروند .چونکه متاسفانه در تمام ادیان هستند .و به دنبال مراد و مرید .زندگی عادی را از مردم میگیرند .فقط بخاطر امیال خودشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
لعنت بر داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
انشاءالله تا ظهور امام عصر عجل الله تعالی فرجه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
اینها همشون جنایتکارن باید در کل نابود بشن داعشی های خبیث و جنایتکار
-
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
همشون رو باید به رگبار ببندند