لحظات اولیه تصادف مرگبار دو تریلی در اتوبان +فیلم

برخورد مرگبار دو تریلی در یکی از اتویان‌های مالزی صحنه‎ای وحشتناک را رقم زد.

برخورد مرگبار دو تریلی در اتوبان! + فیلم//////////// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظات اولیه تصادف مرگبار دو تریلی در یکی از اتوبان‌های کشور مالزی را به تصویر می‌کشد. محل دقیق وقوع این تصادف در نزدیکی منطقه Slim River واقع در ایالت پراک، یکی از ۱۳ ایالت مالزی است. یکی از تریلی‌ها حامل بار آهن و دیگری سوخت دیزل بود که دچار حادثه شدند. هنوز علت دقیق این تصادف که به کشته شدن یکی از رانندگان منجر شد مشخص نشده است.

ویدئویی که توسط یکی از رانندگان عبوری تهیه شده است هر دو تریلی را در حالی که غرق شعله‌های آتش شده‌اند نشان می‌دهد. ظاهراً این ویدئو لحظاتی پس از وقوع این تصادف مرگبار تهیه شده است. در لحظه تهیه فیلم هیچ امداگر یا پلیسی در نزدیکی دو تریلی دیده نمی‌شود. همچنین در این ویدئو یک کپسول آتش‌نشانی که احتمالاً توسط رانندگان عبوری در وسط اتوبان رها شده است دیده می‌شود.

اداره آتشنشانی محلی مالزی در ساعت ۸.۵۱ دقیقه روز جمعه گزارشی در مورد یک فقره تصادف مرگبار و در پی آن انفجار تریلی حامل سوخت در اتوبان KM۳۷۲ را دریافت کرد. هنوز از سرنوشت راننده دیگر گزارشی منتشر شده است. همچنین مشخص نیست آیا در لحظه وقوع حادثه به جز رانندگان فرد دیگری در داخل دو تریلی حضور داشته است.

انتهای پیام/

تصادف مرگبار دو تریلی در اتوبان!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.