با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

بهره برداری از فاز نخست مجموعه ورزشی مرودشت صورت گرفت

مجموعه ورزشی شماره ۳ شهرستان مرودشت با حضور سلطانی فر و مسئولین استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ،در ادامه سفر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به استان فارس ، فاز نخست مجموعه ورزشی شماره ۳ شهرستان مرودشت شامل خانه تکواندو و سالن چند منظوره ورزشی بانوان افتتاح شد.

کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس در این مراسم گفت: در فاز نخست این مجموعه ورزشی ، خانه تکواندو در مساحت ۳۶۰ متر مربع در مدت شش ماه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان از اعتبارات وزارت ‌ورزش و جوانان و سالن چند منظوره ورزشی بانوان با اعتبار ۲ میلیاردتومان در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع در مدت یکسال از اعتبارات وزارت نفت امروز به بهره برداری رسید.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر خود در میان فعالین ورزش شهرستان مرودشت حضور یافت و گفت :خدا را شکر می کنم در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و با وجود مشکلات فراوان شاهد افتتاح سالن های ورزشی در روستاها هستیم و این موضوع رضایتمندی مردم را بهمراه داشته است و بیشتر خرسندم که در میان طرح های در حال افتتاح ، سالن های ورزشی ویژه بانوان قرار دارد که نگاه رییس جمهور هم بر حضور بیشتر بانوان در میادین ورزشی است .

برومندی نماینده شهرستان های پاسارگاد ، ارسنجان و مرودشت هم اظهار کرد : امروز با افتتاح این دو‌طرح ، ۲۰ پروژه فعال ورزشی در مرودشت مشغول به کار هستند و این در حالیست که پیش از این سرانه ورزشی این شهرستان صفر بود و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و شرایط نامناسب اقتصادی ،خوشبختانه امروز سرانه به ۴۷ سانتیمتر هست هرچند این نیز کم هست و مرودشت به شدت نیازمند داشتن یک استخر استاندارد است.

وی افزود : در حال حاضر ۷۵ ورزشکار پر افتخار در عرصه های بین المللی و جهانی در شهرستان مرودشت حضور دارند و با حضور مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان و حیدرعلی کامیاب در اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ، تحولی اساسی در حوزه ورزش مرودشت ایجاد شد.

رحیمی استاندار فارس هم مرودشت را دارای تاریخی غنی عنوان کرد و افزود : این شهرستان با پیشینه و تاریخی غنی در آسمان ایران می درخشد و ورزشکارانی دارد که خوشبختانه در عرصه جهانی صاحب عنوان هستند و مطمئنا با زیر ساخت ها و امکانات ورزشی مناسب حرف های بیشتری برای گفتن خواهند داشت.

انتهای پیام / ا 

افتتاح فاز نخست مجموعه ورزشی مرودشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار