هلال احمر کردستان اقدام کرد،

نجات بیش از ۱۰۰۰نفر گرفتار در برف و کولاک

درپی بارش سنگین برف در برخی مناطق استان کُردستان از دیروز تاکنون نیرو‌ها و امدادگران جمعیّت هلال احمر کردستان یک هزار و ۴۰گرفتار در برف امدادرسانی کرده اند.

نجات بیش از ۱۰۰۰نفر گرفتار در برف و کولاکبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،مدیرعامل جمعیت هلال احمر کُردستان محمّدباقر محمّدی گفت: ۶۵۰نفر از نجات یافتگان دیشب در پایگاه‌های مختلف هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند. 
محمّدباقر محمّدی، افزود: به استقرار ۳۰تیم تخصصی امداد و نجات در جاده و پشتیبان در مسیر‌های مواصلاتی اشاره کرد و گفت: بعد از آغاز بارش‌ها در روز گذشته برخی از محور‌های مواصلاتی بدلیل شدت بارش برف و کولاک مسدود شد و تعدادی خودرو در این مسیر گرفتار شده بودند که با تلاش امدادگران رهاسازی شدند.

وی از انتقال ۳نفر مصدوم به مراکز درمانی توسط آمبولانس‌های هلال احمر اشاره کرد و از مساعد بودن حال عمومی آن‌ها خبر داد.

وی افزود: تیم‌های امداد و نجات هلال احمر در تمام شهرستان‌ها از روز پنجشنبه گذشته بصورت شبانه روزی مشغول به امدادرسانی در کلیه محور‌های مواصلاتی استان هستند و اکنون نیز امدادرسانی‌ها ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیّت هلال احمر کُردستان گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر همچنین عروس و داماد کُردستانی را که بهمراه اقلام جهیزیه خود در مسیر حسین آباد ـ. دهگلان با خودروی خود در حال تردد بوده و گرفتار برف و کولاک شده بودند، نجات دادند و بعد از رهاسازی عروس و داماد و خودرو حادثه دیده، آنان را به شهرستان دهگلان انتقال دادند.

انتهای پیام / ا 

امدادگران ۴۰گرفتار در برف امدادرسانی کرده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.