برخورد جدی قانونی با اصناف در صورت تکرار تخلف

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: آن دسته از صاحبان واحد صنفی که تخلف مکرر انجام دهند تعزیرات حکومتی فعالیتشان را متوقف خواهد کرد.

صادق قادری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،گفت: برای نظارت بیشتر بر خرید وفروش‌ها در بازار در روز‌های پایانی سال، ۲ گروه بازرسی ویژه تشکیل شده که بازرسان این دو گروه در صورت مشاهده هر گونه تخلف، بلافاصله ضمن تفهیم اتهام، گزارش تخلف را به اداره تعزیرات ارجاع می‌دهند، اما نکته قابل توجه اینکه در صورت تکرار تخلف تعزیرات حکومتی از فعالیت صاحبان متخلف واحد‌های صنفی جلوگیری خواهد کرد.

وی اضافه کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در این بازدیدها، قیمت کالاها، اجناس تقلبی، کم فروشی، صدور فاکتور، تداخل صنفی و مجوز‌های حراجی‌ها را بازرسی و کنترل می‌کنند.

صادق قادری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد از اصناف و بازاریان این شهرستان خواست برای اطمینان خاطر بیشتر شهروندان و مسافران نورزی ضمن رعایت قوانین و مقررات صنف خود با بازرسان این اداره همکاری کنند.

قادری از شهروندان نیز خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویای ۱۲۴ اطلاع دهند تا کارشناسان این اداره ضمن بررسی سریع موضوع، واحد صنفی متخلف را شناسایی و جریمه کنند.

انتهای پیام / س خ

صاحبان صنفی در صورت تکرار تخلف از فعالیت باز می‌مانند

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.