مدیر کل راه آهن استان قم مطرح کرد:

تعداد قطار‌های قم - مشهد در ایام نوروز افزایش یافت

اعتماد گفت: در ایام نوروز، علاوه بر قطار‌های قم - مشهد، بخشی از سهمیه قطار‌های اراک و ملایر به مقصد مشهد نیز به مسافران قم اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محسن اعتماد مدیر کل راه آهن استان قم صبح امروز  گفت: در حال حاضر روزانه شش رام قطار از قم به مشهد و بالعکس حرکت می‌کند، اما به مناسبت ایام نوروز، بخشی از سهمیه قطار‌های اراک - مشهد و ملایر - مشهد نیز به مسافران قم اختصاص یافته است.

وی افزود: علاوه بر این، سهمیه‌ای نیز از قطار تهران اهواز در ایام نوروز به مسافران قم اختصاص یافته است.

آقای اعتماد همچنین از فراهم شدن امکان حمل خودرو با قطار در مسیر قم مشهد خبر داد.

وی از راه اندازی قطار قم - گرگان به صورت غیرمستقیم هم خبر داد و افزود: مسافران این مسیر، بلیط مستقیم قم - گرگان را تهیه می‌کنند، اما قطارشان را باید در تهران تعویض کنند.

مدیرکل راه آهن قم تاکید کرد: در ایام نوروز هم روزانه هشت رام قطار از قم به تهران و بالعکس مسافران را جابه جا خواهد کرد که این تعداد در روز‌های پایانی هفته تا ۱۲ رام قطار افزایش خواهد یافت.

اعتماد از استقبال خوب مردم قم از راه آهن سخن گفت و افزود: در سه سال گذشته، مردم قم هرسال ۲۲ درصد بیشتر از سال قبل از قطار استفاده کرده اند، به گونه‌ای که تعداد مسافران که در سال ۹۵ یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بوده، تا پایان بهمن امسال به ۲ میلیون و ۱۷۰ هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام/الف

افزایش تعداد قطار‌های قم - مشهد در ایام نوروز

برچسب ها: راه آهن ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.