مسئولانی که به پویش "از من شروع کنید" آری گفتند +تصاویر

در دومین روز از شروع پویش "از من شروع کنید" تعدای از مسئولان سرشناس اعلام کردند که حاضرند نقد و امر به معروف و نهی از منکر مردم را بشنوند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فعالیت کمپین "#از_من_شروع_کنید" که به تازگی آغاز شده است.در روز دوم میزبان تعداد دیگری از مسئولان کشور بوده است. ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر که با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، در پویش مردمی جدید از کلیه مسئولان کشوری، لشکری و حوزه عمومی برای پیوستن به کمپین از من شروع کنید دعوت کرده است.


بیشتر بخوانید: کدام مسئولان پیشگام پویش نقدپذیریِ «از من شروع کنید» بودند؟


گفتنی است؛ این کمپین با موضوع امر به معروف مسئولان توسط مردم راه اندازی شده و کلیه مسئولانی که داوطلب نقدپذیری از سوی مردم هستند، آمادگی خود را برای حضور در این پویش مجازی اعلام می‌کنند. پیش از این جلیل محبی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر،حجت الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن پیرهادی، دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت، مجتبی شاکری، دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، مهدی چمران قائم مقام جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، سید رضا اکرمی، رئیس سابق شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری و مشاور عالی وزیر کشور، مهرداد بذرپاش، نماینده مردم تهران در دوره نهم مجلس شورای اسلامی، پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب، نصراله پژمانفر، نماینده مجلس، سیدحسن موسوی نژاد، مدیر عامل رجا، سید حسین افضلی، یکی از نمایندگان مجلس عضویت خود در پویش از من شروع کنید را اعلام کرده بودند.

در ادامه می‌توانید با اعضای جدید این کمپین، یعنی مسئولانی که حاضر شدند نقد مردم را بشنوند و گوش شنوای امر به معروف و نهی از منکر باشند آشنا شوید.

مسئولینی که حاضر شدند به پویش

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی یکی از مسئولینی است که حضور خود در این پویش را اعلام کرده است.او پس از اعلام عضویت خود در پویش از من شروع کنید ، از سایر مسئولان جمهوری اسلامی ایران و شهرداری و شورای شهر دعوت کرده است تا به این پویش بپیوندند.

مسئولینی که حاضر شدند به پویش

عبداله سامری یکی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که حاضر شده است نام خود را به لیست نمایندگان حاضر در این پویش اضافه کند. او از حسن روحانی رئیس جمهور و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دعوت کرده است تا به عنوان مسئولان قوه مجریه در این کمپین حاضر شوند.

مسئولینی که حاضر شدند به پویش

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اعلام آمادگی خود برای عضویت در این پویش از سه تن از وزرا دعوت کرده است تا در این پویش شنونده نقد و امر و به معروف و نهی از منکر مردم باشند. او از فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد، بیژن زنگنه وزیر نفت و  محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه برای پیوستن به این پویش دعوت کرده است.

مسئولینی که حاضر شدند به پویش

حبیب الله دهمرده نماینده مجلس دیگری است که اعلام آمادگی کرده است که در این پویش شنونده نقد مردم باشد. او با اعلام مشارکت در این پویش سایر مسئولین جمهوری اسلامی ایران را به این پویش مجازی دعوت کرده است.

مسئولینی که حاضر شدند به پویش

غلامرضا منصفی رئیس شورای شهر لنگرود یکی دیگر از مسئولان جمهوری اسلامی ایران است. او با اعلام حضور در این پویش از سایر مسئولان کشور دعوت کرده است تا در این پویش حاضر شوند.

مسئولینی که حاضر شدند به پویش

محمد حسن‌نژاد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.او همچون سایر نمایندگان مجلس اعلام کرده است که در این پویش حضور دارد. حسن نژاد از رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و قضات کشور دعوت کرده است که در این پویش حضور یابند.

مسئولینی که حاضر شدند به پویش

محمدرضا سیفی رئیس سازمان عشایری آموزش و پرورش هم اعلام کرده است که همچون سایر مسئولان پیش قدم در این پویش حاضر است شنونده نقد مردم باشد. او با اعلام اینکه در این پویش شرکت می‌کند از مسئولان اجرایی کشور دعوت کرده است تا در این اقدام مردمی حضور یابند.

مسئولینی که حاضر شدند به پویش

علی رستمیان نماینده مجلس دیگری است که اعلام کرده در پویش " از من شروع کنید " شرکت کرده است. او از سایر مسئولان جمهوری اسلامی و به خصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی دعوت کرده است تا در این پویش شرکت کنند.

باید منتظر بود و دید در روزهای بعد کدام یک از دعوت‌شدگان پذیرای این پویش خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
سید ابراهیم موسوی
۰۸:۴۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
با سلام تمام انسانها در هر زمان نیازی به امر بمعروف و نهی از منکر دارند خداوند تبارک وتعالی در قرآن کریم آیات متعددی در مورد این موضوع آمده است و خطاب به پیامبرش فرمودند فذکر ان ذکری تنفع المومنین .
آخرین اخبار