دستگیری رئیس سابق شعبه مرکزی بانک کشاورزی بیرجند به اتهام اختلاس

رئیس سابق شعبه مرکزی بانک کشاورزی بیرجند به اتهام اختلاس بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،سید حسین مقدس دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی ، از بازداشت رئیس سابق بانک کشاورزی شعبه مرکزی بیرجند به اتهام اختلاس خبر داد.

وی در رابطه با جزئیات این خبر اظهار کرد: رئیس سابق بانک کشاورزی شعبه مرکزی بیرجند که از سال ۱۳۹۱ به مدت حدود ۶ سال، مسئولیت این شعبه را برعهده داشته است ،به اتهام اختلاس و برداشت وجوه مشتریان و بانک به مبلغ حدود ۳.۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان (سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان) بازداشت شد.

این مقام قضایی بیان کرد: مشارالیه بعضا وجوه اخذ شده از مشتریان را به حساب ثالث منتقل و از حساب ثالث برای خود برداشت می‌کرده، ولی گواهی سپرده برای مشتریان بانک بدون اقدام در سیستم بانک، صادر می‌نموده است.

مقدس ادامه داد: با انقضای مدت مدیریت این متهم و مراجعه یکی از مشتریان و ارائه گواهی سپرده جهت دریافت سپرده خود به مبلغ یکصد میلیون تومان و بررسی سوابق سپرده‌ها و احراز عدم ثبت این سپرده و همچنین سپرده‌های متعدد دیگر مشتریان در سیستم بانک کشاورزی، این اختلاس کشف گردید.

وی در پایان گفت: این متهم تاکنون دو میلیارد و یکصد میلیون تومان از مبلغ اختلاس شده را تسویه کرده و در حال حاضر با قرار تأمین کیفری در زندان بیرجند بازداشت می‌باشد.

منبع:میزان

انتهای پیام/ت

رئیس سابق شعبه مرکزی بانک کشاورزی بیرجند در بازداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
١) همكاران اين رييس شعبه چقدر بى حال بودند كه ٦ سال صدايشان در نيامد ؟
٢) مال باختگان كجا بودند كه ٦ سال سكوت كردند و اعتراضي نداشتند ؟
٣) و چه اتفاقى افتاد كه بعد از ٦ سال كار به دادسرا رسيد ؟