رونمایی از سند هویتی نخستین شهید شهرداری قم

سند هویتی شهید حسین مولوی، نخستین شهید شهرداری قم در مراسم بزرگداشت روز ملی شهدا و تکریم ۴۷۲ خانواده شهید و ایثارگر شهرداری قم رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،  آئین بزرگداشت روز ملی شهدا و تکریم ۴۷۲ خانواده معظم شهید و ایثارگر شهرداری قم قبل از ظهر چهارشنبه با حضور خانواده‌های معظم شهدای شهرداری قم و سخنرانی آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد.

در این مراسم احمد بیطرفان جانشین فرمانده سپاه استان قم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، شهردار قم، اعضای شورای اسلامی شهر قم و جمعی از مسئولین استانی حضور داشتند.

مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران در این مراسم با اشاره به اینکه شهردار قم و مجموعه شهرداری اهتمام ویژه‌ای به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر دارند، اظهار کرد: ایجاد دفتر امور شاهد و ایثارگران در شهرداری قم گام خوبی بود و امسال دومین سال بزرگداشت شهدای شهرداری قم است.

طوبی حجازی ادامه داد: ۴ شهید در استان قم متعلق به شهرداری هستند و هم اکنون ۴۰ فرزند شهید که پدران‌شان به شهادت رسیدند در شهرداری قم مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های آینده شاهد رونمایی از سه سند هویتی شهیدان غلامرضا بابا احمدی، اسماعیل کریمی و یدالله صادقی شهدای شهرداری قم هستیم، یادآور شد: دفتر امور خانواده شهدا و ایثارگران در شهرداری قم فعالیت‌های خوبی داشته و در راستای خدمت‌رسانی مادی و معنوی گام‌هایی برداشته است و امیدواریم در آینده شاهد فعالیت‌های بیشتری باشیم.

قابل ذکر است در پایان این مراسم از سند هویتی شهید حسین مولوی‏، ‬ نخستین شهید شهرداری قم رونمایی شد.

انتهای پیام/الف

سند هویتی نخستین شهید شهرداری قم رونمایی شد

برچسب ها: شهدا ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار