برگزاری یادواره‌ای برای سرداران و شهدای شهرستان میانه

یادواره سرداران و ۱۲۰۰ شهید شهرستان میانه، همزمان با روز بزرگداشت شهدا در میانه برگزار شد.

یادواره‌ای برای سرداران و شهدای شهرستان میانهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردارجعفری مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای شهرستان میانه گفت: همه شهدای ما تفکری انقلابی داشته و همواره دنباله روی حضرت علی (ع) و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بودند.

وی افزود: ما به پشتوانه خون شهدا و مردم همیشه در صحنه و رهرو راه شهدا، هرگز زیر بار زورگویی‌های آمریکا نرفته و در راستای منویات رهبری حرکت خواهیم کرد، زیرا می‌دانیم که پیروزی نهایی با ماست.


وی همچنین در خصوص تهیه، مستند ویدیویی شهید نریمان همتی با اشاره به این که رسالت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همواره جمع آوری، مستندسازی و اشاعه خاطرات و سبک زندگی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است، افزود: خاطرات شهید نریمان همتی در میان رزمندگان از ویژگی‌های خاصی برخوردار بود، از این رو برای شناساندن شخصیت این شهید بزرگوار، کارساخت مستند از زندگی او به طور جدی آغاز شد.

 

در این مراسم، از مستند شهید نریمان همتی رونمایی و از پدر این شهید بزرگوار تجلیل شد.


ناگفته نماند شهید نریمان همتی متولد ۱۳۴۴؛ رزمنده‌ای بسیجی بود که در عملیات کربلای ۵ در منطقه عملیاتی شلمچه در ۱۹ دی ۶۵ به شهادت رسید.

انتهای پیام/

یادواره‌ای برای سرداران و شهدای شهرستان میانه

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار