در دیدار وزیر صنعت مطرح شد؛

اگر جلوی اختلاس ها گرفته نشود تولید نابود می شود

آیت الله صافی گلپایگانی گفت:اگر جلوی اختلاس ها گرفته نشود جامعه نا امید و تولید نابود می شود.

وزیر صنعت با آیت‌الله صافی گلپایگانی دیدار کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آيت الله صافی گلپايگانی از مراجع عظام تقلید در ديدار رحمانی،وزير صنعت معدن و تجارت گفت:اگر جلوی اختلاس ها گرفته نشود جامعه دچار نا امیدی و تولید نابود می شود.

وی افزود:مردم به خاطر نظام سختی ها را تحمل می کنند اما این دلیل نمی شود که دولت برای حل مشکلات کشور تلاش نکند.

این مرجع تقلید عنوان کرد:اختلاس ها و دزدی ها را از تهديدات اقتصادی کشور دانست و گفت: در هر کشوری دزد و چپاول گر و مختلس وجود دارد اما مديران کشور بايد سيستم های مالی و بانکی را به طوری دقيق و شفاف تنظيم کنند که راه دزدی از اموال بيت المال وجود نداشته باشد.

وی مشکلات توليد را از ديگر تهديدات کشور نام برد و يادآور شد: اخلال در توليد موجب فشارآمدن به مردم می شود و اين اختلال در توليد موجب فشار اقتصادی به مردم می شود که بايد همه مسيرهای توليد و اشتغال هموار شود.

آيت الله صافی گلپايگانی افزود: امروز مردم به احترام نظام جمهوری اسلامی اين سختی ها و تنگناها را تحمل می کنند اما اين دليل نمی شود مسئولين کار مضاعف نداشته باشند و بر دزدي ها و اختلاس ها نظارت نکنند.

این مرجع تقلید در ادامه رعايت تقوا و دقت در وظايف مديران را ضروری دانست و يادآور شد: اگر هر فردی وظيفه خود را به نحو شايسته و کامل انجام دهد مشکلات يکی پس از ديگری بر طرف خواهد شد.

انتهای پیام/ش

سفر رحمانی وزیر صنعت به قم

برچسب ها: مراجع تقلید ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار