جان‌ باختن تأسف‌برانگیز سه نسل از یک خانواده کانادایی در حادثه سقوط هواپیمای اتیوپی + تصاویر

در میان ۱۵۷ جان‌باخته حادثه هوایی روز یکشنبه اتیوپی، سه نسل از اعضای یک خانواده کانادایی نیز حضور داشتند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، در پرواز شماره ۳۰۲ خطوط هوایی اتیوپی که یکشنبه دچار حادثه شد و سقوط کرد و به دنبال آن همه ۱۵۷ سرنشین و خدمه آن جان باختند سه نسل از اعضای یک خانواده کانادایی حضور داشتند.

اعضای این خانواده کانادایی برای گذراندن تعطیلات عازم کنیا بودند که هواپیمایشان چند دقیقه پس از برخاستن از فرودگاه آدیس آبابا، پایتخت اتیوپی، دچار حادثه شد و همه سرنشینان آن که از ۳۳ ملیت بودند جان باختند.

جان‌ باختن تأسف‌برانگیز سه نسل از یک خانواده کانادایی در حادثه سقوط هواپیمای اتیوپی

خانواده «وادیدایا» تایید کردند که پدر و مادر، دختر، داماد و دو نوه‌شان در این پرواز حضور داشتند. پرریت دیکسیت، ۴۳ ساله، کوشا وایدیا، ۳۷ ساله، آشکا دیکسیت، ۱۴ ساله، و آنوشکا دیسکسیت، ۱۳ ساله، پاناگش وایدایا، ۷۳ ساله، و هانسینی وایدایا، ۶۷ ساله در میان ۱۸ مسافر کانادایی این هواپیما بودند. آن‌ها در «برمپتون» نزدیک تورنتو زندگی می‌کردند.

مننت وایدیا، برادر کوشا وایدیا، به خبرگزاری رویترز در خصوص این حادثه گفت: «وحشتناک و غم‌انگیز است. فکر می‌کنم همه پشتیبان‌هایم را از دست داده‌ام. اصلا نمی‌دانم با این فاجعه چه طور می‌خواهیم کنار بیاییم».

جان‌ باختن تأسف‌برانگیز سه نسل از یک خانواده کانادایی در حادثه سقوط هواپیمای اتیوپی

هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی اتیوپی که حامل مسافرانی از ۳۳ ملیت مختلف بود، اوایل روز یکشنبه دچار سانحه شد و سقوط کرد. این هواپیما پیش از قطع ارتباط خود با برج کنترل، در ساعت ۸ و ۳۸ دقیقه صبح به وقت محلی از باند فرودگاه آدیس آبابا برخاست، اما تنها ۶ دقیقه بعد در منطقه «بشفتو» در ۵۰ کیلومتری جنوب شرق پایتخت سقوط کرد. رادیوی اتیوپی اعلام کرد تمام ۱۵۷ سرنشین این هواپیما که از ۳۳ ملیت مختلف بودند، کشته شدند.

طی پنج ماه گذشته این دومین هواپیما از این نوع است که سقوط می‌کند. در ماه اکتبر گذشته نیز یک بوئینگ «۷۳۷-مکس» با ۱۸۹ سرنشین دقایقی پس از برخاستن از فرودگاه جاکارتا به دریا سقوط کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
این ها هندی هستن
آخرین اخبار