با حضور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ؛

آغار خدمات و امداد نوروزی ۹۸ سایپا/ قطعات یدکی رنو تامین شد

امروز طرح خدمات و امداد نوروزی ۹۸ شرکت خودروسازی سایپا با همکاری پلیس راهور ناجا، اورژانس و هلال احمر آغاز بکار کرد.

خدمات و امداد نوروزی ۹۸ سایپا آغاز شد/ قطعات یدکی رنو موجود است به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز طرح خدمات و امداد نوروزی ۹۸ شرکت خودروسازی سایپا  آغاز بکار کرد. در این مراسم از همکاری تنگاتنگ  پلیس راهور ناجا، اورژانس، هلال احمر و سایر نهاد‌های مرتبط در ستاد سفر‌های نوروزی خبر داده شد.

بهزاد پناهی مدیر عامل سایپا یدک در حاشیه مراسم آغاز طرح نوروزی شرکت سایپا در گفت و گو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در این طرح ۱۱ دفتر منطقه‌ای و ۲۰ انجمن صنفی نمایندگی وظیفه نظارت و کنترل بر عملکرد نمایندگی‌ها و واحد‌های امدادی را بر عهده دارند.


بیشتر بخوانید: فروش فوری برخی محصولات سایپا آغاز شد


پناهی افزود: بیش از ۶ هزار نفر از نیرو‌های انسانی گروه سایپا در تلاش هستند تا آرامش و اطمینان خاطر را در ایام نوروز برای مشتریان فراهم کنند و همچنین مسافران و شهروندان در صورت بروز مشکل در حین سفر‌های خود می‌توانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند و از سپردن خودروی خود به امداد خودرو‌های متفرقه پرهیز کنند تا متحمل هزینه‌های گزاف و صدمات ناشی از تعمیرات غیر استاندارد نشوند.

مدیر عامل سایپا یدک در خصوص تامین قطعات خودرو‌های رنو پس از خروج این شرکت از ایران تصریح کرد: تامین قطعات هم چنان در حال انجام است و بعد از یک سری بد قولی‌های صورت گرفته این کار انجام م یشود و مشکلی در زمینه تامین قطعات یدکی نداریم.

انتهای پیام/

شهروندان در صورت بروز مشکل در حین سفر‌های خود  با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار