حسن عباسی:

مراوده اقتصادی با عراق از دستاورد‌های خون پاک شهداست

رئیس اندیشکده یقین گفت: پیروزی مقاومت و سفر بشار اسد به ایران و تبریک به مقام معظم رهبری حاصل خون شهدای مدافع حرم است.

مراوده اقتصادی با عراق از دستاورد‌های خون پاک شهداستبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین در هفدمین یادواره شهدای بسیج مسجد صاحب الامر (عج) ضمن تبریک ماه رجب گفت: دستاورد چهل ساله انقلاب اسلامی شهدا بودند که تربیت شده اهل بیت (ع) هستند.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه این دوره ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی عصری استثنایی است، گفت: هیچ کدام از معصومین به این تعداد انسان‌های آماده به کاری نداشتند و این دوره چهل ساله در زمان هیچ کدام از انبیاءالهی (ع) شکل نگرفت.

عباسی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: ما در انرژی هسته‌ای از صفر به غنی سازی ۲۰ درصد رسیدیم. پیشرفت‌ها و تکنولوژی موشکی کشورمان بومی بوده و توسط دانشمندان و افراد انقلابی تامین شده است.

عباسی با بیان اینکه تکنولوژی بالایی داریم، اضافه کرد: اصل کارنامه انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته تربیت انسان‌های انقلابی است که امروز در جهان زبانزد هستند.

وی گفت: ۲۲۰ هزار شهید در دفاع مقدس و ۲۳۰۰ شهید مدافع حرم داریم و در بخش‌های گوناگون تاریخ انقلاب اسلامی انسان‌های بزرگی به شهادت رسیدند، حجم شهدای این ۴۰ سال اخیر از حجم انسان‌های رستگار در طول تاریخ بشر بیشتر است.

رئیس اندیشکده یقین با تاکید بر اینکه مظهر و محصول جمهوری اسلامی شهدا هستند، تصریح کرد: شهدا انسان‌های تراز جمهوری اسلامی هستند چرا که آن‌ها شاهد هستند و حقیقت را شهود می‌کنند.

عباسی با بیان اینکه در این دنیا سد زدن، جاده زدن، هواپیما و موشک ساختن ابزار رشد انسان است، اما هدف نیست، اظهار کرد: معیار اصلی این است که در جامعه‌ای چه مقدار از افراد رستگار می‌شوند. افتخار می‌کنیم در عصری هستیم که بیشترین حجم انسان‌های رستگار شده‌های تاریخ بشر در این عصر شکل می‌گیرند.

وی با بیان اینکه راه رستگاری امروز باز بوده و جامعه آرمانی امروز شکل گرفته است، یادآور شد: جوانان می‌توانند همچون شهید محسن حججی باشند. شهدای مدافع حرم همه تعلقاتشان را گذاشتند و در سوریه و عراق شهید شدند.

وی به سفر بشار اسد به ایران اشاره کرد و افزود: پیروزی مقاومت و سفر بشار اسد به ایران و تبریک به مقام معظم رهبری حاصل خون شهدای مدافع حرم است. برخی حضور مدافعین حرم در سوریه را از جنبه مادی قلمداد می‌کردند، اما دیدید که شهدا با خدا معامله کرده و دنیایی نبودند. مقام معظم رهبری در دیدار با آقای بشار اسد فرمودند که تو با مقاومتی که کردی به قهرمان جهان عرب تبدیل شدی.

وی با بیان اینکه بساط تروریست‌های داعش در سوریه و عراق طی ۳ سال برچیده شد خاطر نشان کرد: با تدابیر مقام معظم رهبری و شهدای مدافع حرم داعش از بین رفت و از دستاورد‌های خون پاک شهدا مراوده اقتصادی با عراق است که به ۲۰ میلیارد دلار رسیده است.

رییس اندیشکده یقین با بیان اینکه شهادت به معنای خود فروشی برای خدا است افزود: شهدا عاشق خدا و امام حسین (ع) بودند و ما باید همیشه به گونه‌ای زندگی کنیم که رضایت خدا مد نظرمان باشد. درس زندگی شهدا برای ما این است که خدا از ما راضی
باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
یک حسن عباسی واسه مناظره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
عاشق سخنان و روشنگری های استاد حسن عباسی و همچنین استاد علی اکبر رائفی پور هستم.
آخرین اخبار