تنها بندر اقیانوسی ایران آماده میزبانی میهمانان نوروزی است

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات صورت گرفته، بندر چابهار امسال بیش از همیشه آماده استقبال از هموطنان و میهمانان نوروزی است.

تنها بندر اقیانوسی ایران آماده میزبانی میهمانان نوروزی استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی ؛ بهروز آقایی  مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با فرارسیدن نوروز، بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار از دوم تا دوازدهم فروردین ماه پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی جهت بازدید از اسکله‌های بنادر مذکور خواهد بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان افزود: جهت آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان با بندر و فعالیت‌های بندری، میهمانان و گردشگران نوروزی این امکان را دارند که از اسکله‌ها، زیرساخت‌ها و تجهیزات استراتژیک بندری بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری بازدید کنند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان نیز در راستای ساماندهی و آمادگی سفر‌های نوروزی با همکاری و تشریک مساعی دستگاه‌های مرتبط نشست‌های متعددی را به منظور گردشگری دریایی ایمن برنامه ریزی و تشکیل داد.

آقایی گفت: همایش پاکسازی ساحل، برگزاری مانور‌های جستجو و نجات، برگزاری کلاس‌های توجیهی ایمنی و حفاظت دریایی، تهیه و توزیع حلقه و جلیقه نجات و تهیه و توزیع بروشور‌های راهنمای میهمانان نوروزی در بین بنادر تابعه از جمله اقدامات بندر چابهار در استقبال از مسافران نوروزی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: نظارت بر سواحل و عملکرد ایمن شناور‌ها و قایق‌های گردشگری توسط تیم‌های مستقر و تیم‌های نظارتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان و فرماندهی دریابانی در مدت اجرای طرح نوروزی بطور روزانه صورت خواهد پذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: بندر اقیانوسی چابهار علاوه بر بعد تجاری و اقتصادی دریایی و بندری دارای جاذبه‌ها و دیدنی‌های گردشگری و آبی بیکران دریایی چشم نواز و کم نظیری است که بخصوص در نیمه دوم هر سال با هوای بهاری و در ایام نوروز و بهار در بهار گردشگران بسیاری را پذیرا است.

انتهای پیام/ع

تنها بندر اقیانوسی ایران آماده میزبانی میهمانان نوروزی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار