تکریم و معارفه امام جمعه بندرکیاشهر

آیین تکریم و معارفه پنجمین امام‌جمعه بندر کیاشهر امروز در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در این مراسم حجت‌الاسلام ولی الله عادلی، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در گیلان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و مردم بندرکیاشهر حضور داشتند.

در این مراسم از خدمات ۹ ساله حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی کریمی در سنگر نماز جمعه بندر‌کیاشهر قدردانی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرت امیدی گیلانی به‌عنوان پنجمین امام‌جمعه بندر‌کیاشهر به مدت ۳ سال منصوب شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین، ولی الله عادلی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان در این مراسم حکم ۳ ساله امامت جمعه کیاشهر حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرت امیدی گیلانی را قرائت کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرت امیدی گیلانی متولد سال ۱۳۶۱ در شهرستان رودسر، دارای تحصیلات حوزوی است و پیش‌ازاین امامت جمعه شهر مومن‌آباد استان لرستان را عهده‌دار بود.

پیش از این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرت امیدی گیلانی به همراه جمعی از مسئولان صبح امروز پس از ورود به بندر کیاشهر در مزار شهدای این شهر حاضر شدند و پس از گلباران و عطرافشانی به مقام شامخ شهدای این شهر و مزار حجت‌الاسلام رمضانعلی اسماعیلیان امام جمعه فقید بندر کیاشهر ادای احترام کردند.

پس از برگزاری آئین تکریم و معارفه، نخستین نماز جمعه بندرکیاشهربه امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرت امیدی گیلانی اقامه شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی کریمی امام‌جمعه سابق بندر کیاشهر نیز ۱۰ اسفندماه امسال به سمت امام‌جمعه شهرستان سیاهکل منصوب‌شده بود.

انتهای پیام/اص

مراسم تکریم و معارفه امام جمعه بندرکیاشهر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.