امام جمعه موقت پل‌دختر خبر داد؛

جوانان ایرانی راه سردار سلیمانی را دنبال می‌کنند

امام جمعه موقت پل‌دختر گفت: دشمن باید بداند همه جوانان ایران سردار سلیمانی هستند و راه او را ادامه می‌دهند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم تیموری در خطبه‌های نماز جمعه پل‌دختر اظهار داشت: با توجه به اوضاع اقتصادی امروز جامعه و افزایش قیمت‌ها که بر بازار حاکم شده ممکن است سفره‌های بخشی از جامعه کوچک و مشکلاتی برای آن‌ها ایجاد شده باشد که همسان‌سازی سفره‌ها و توجه به محرومان نیازمند هوشمندی مسئولان و فرهنگ‌سازی این امر از طریق تربیون‌ها و تلاش رسانه‌ها است.

وی افزود: فاصله طبقاتی باعث محرومیت قشری از جامعه شده که خیرین و کسانی که تمکن مالی دارند، بدانند مالی که خداوند به آن‌ها داده تنها از آن خودشان نیست بلکه بخشی از آن مربوط به محرومان است.

امام جمعه موقت پل‌دختر خاطرنشان کرد: اگر محرومانی که با ما فاصله دارند را نمی‌شناسیم حداقل می‌توانیم به اقوام و فامیل که شناخت کافی داریم و می‌دانیم شب عیدی سفره آن‌ها خالی و رنگین نیست کمک کنیم.

وی یاداور شد: برای شناسایی محرومان و نیازمندان تنها به نهاد‌های حمایتی اکتفا نکنیم بلکه می‌توان با فعال کردن تشکل‌های خودجوش مانند مساجد که می‌توانند در این رابطه آتش به اختیار باشند محرومان و فقرا شناسایی و به آن‌ها کمک‌رسانی کرد.

امام جمعه موقت پل‌دختر رعایت انصاف و رفتار توأم با محبت و اخلاق در بازار را ضروری دانست و گفت: کاسبان انصاف و مروت را در کسب‌وکار خود به‌ویژه در ایام نوروز رعایت کنند و کاسبان با انصاف به مردم معرفی شوند تا از آن‌ها خرید کنند.

تیموری به امهال وام‌های کشاورزی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان برای امهال این وام‌ها در نظر گرفته‌شده که بنا بوده سود و جریمه وام‌های کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان را دولت پرداخت کند و اصل وام را قسط‌بندی کنند که متأسفانه بانک‌های شهرستان به دلیل کمبود منابع تاکنون توانسته‌اند تنها وام‌های تا سقف ۱۷ میلیون تومان را امهال کنند.

وی بیان داشت: مسئولان پیگیری کنند و جهت رفاه حال کشاورزان از محل دیگری بر اساس دستورالعمل وام‌های کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان را به‌خوبی امهال کنند.

تیموری به اعطا نشان ذوالفقار توسط مقام معظم رهبری به سردار قاسم سلیمانی اشاره و خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی، سرباز اسلام است که نابودی دشمن و داعش تکفیری را وعده داده بود و شاهد تحقق این وعده بودیم.

امام جمعه موقت پل‌دختر گفت: دشمن باید بداند همه جوانان ایران سردار قاسم سلیمانی هستند و راه او را ادامه می‌دهند و با فرماندهی کل‌قوا هر جا لازم باشد پوزه دشمنان را آن‌چنان به خاک ندامت و مذلت می‌مالند که در تاریخ می‌ماند.

انتهای پیام/د

جوانان ایرانی راه سردار سلیمانی را دنبال می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.