رئیس پلیس راه استان یزد:

طرح نوروزی پلیس راه در استان یزد آغاز شد/ رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند

رئیس پلیس راه استان یزد از آغاز طرح نوروزی پلیس راه در استان خبر داد و گفت: ۵۰ گشت محسوس و نامحسوس به صورت شبانه روزی در محور‌های مواصلاتی آماده ارائه خدمات به مردم و مسافران هستند.

طرح نوروزی پلیس راه در استان یزد آغاز شد/ رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنندسرهنگ احمد مظفری رئیس پلیس راه استان یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازیزد ،گفت: طرح نوروزی پلیس راه استان یزداز امروز ۲۵ اسفند همزمان با سراسر کشور آغاز شد و تا ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۸با حضور فعال پلیس در مناطق حادثه خیز و جاده‌های اصلی ادامه دارد.

وی افزود: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان و احترام به قانون در کاهش تصادف و جلوگیری از حوادث بسیار موثر است.

سرهنگ مظفری بر همکاری رانندگان برای رعایت مقررات و همکاری با پلیس در استان تاکید کرد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با بهره گیری از تمام توان و امکانات و تجهیزات پلیس در محور‌های شهری و برون شهری اجرا خواهد شد شش پاسگاه و ۸ ایستگاه ثابت پلیس راه به همراه ۵۰ گشت محسوس و نامحسوس به صورت شبانه روزی در محور‌های مواصلاتی آماده ارائه خدمات به مردم و مسافران هستند.

رئیس پلیس راه استان گفت: اورژانس هم با ۵۳ پایگاه شهری و جاده‌ای، اتوبوس آمبولانس و راهداری نیز با بهره گیری از ۲۲ گروه عملیاتی و ۲۲ گشت راهداری با ۳۳۰ نفر تا هفدهم فرودین ماه با حضور در جاده‌های استان آماده خدمات رسانی مناسب به مردم و مسافران نوروزی هستند.

استان یزد افزون بر ۶ هزار اثر تاریخی و فرهنگی دارد که از آن با عنوان نخستین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان یاد می‌شود.

یزد در تعطیلات نوروزی مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است.

روزانه حدود ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو در جاده‌های استان یزد تردد می‌کنند.

انتهای پیام/‌ی

آغاز طرح نوروزی پلیس راه استان یزد از امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار