تحلیل مفتضحانه بی‌بی‌سی فارسی از کشتار نمازگزاران در نیوزلند! +فیلم

شبکه فارسی بی بی سی در اقدامی مغرضانه و با دعوت از کارشناسان، اقدام تروریستی دیروز در نیوزلند را به بازی کامپیوتری تقلیل داد!

تروریست مسلمان نماد خشونت و تروریست مسیحی خالق بازی رایانه‌ای است!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه بی‌بی‌سی فارسی که روز گذشته حاضر نشد از عبارت «حمله تروریستی» برای کشتار  ۴۹ نمازگزار در مسجدی در نیوزلند استفاده کند، از دو کارشناس برای تحلیل این حادثه تروریستی دعوت کرد. اما کارشناسی این موضوع چنان مغرضانه و از پیش تعیین شده بود که تروریست مسیحی این حمله تروریستی به‌ اندازه یک شخصیت‌ بازی‌های رایانه‌ای تقلیل پیدا کرد. این در حالی است که پیش از این، بی بی سی فارسی یک چاقوکشی ساده در لندن را حمله تروریستی خوانده بود.

علیزاده تحلیگر مسائل سیاسی در انتقاد به پوشش خبری حادثه روز گذشته توسط بی‌بی‌سی فارسی، پستی انتقادی را در حساب کاربری خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت:

«وقتی تروریست مسلمان است رسانه‌های استعماری فیلسوفان تقلبی مثل مهدی خلجی را دعوت میکنند تا «رابطه هزار و چهارصدساله ساله اسلام وخشونت» را تحلیل کنند و ادعا کنند ترور و خشونت در ذات و جوهر اسلام است. اما وقتی تروریست مسیحی معتقد به برتری ‌نژادی سفیدان است مساله میشود بازی کامپیوتری.

‏حتما دلیل نابود کردن صد و پنجاه میلیون نفر ادم غیر سفیدپوست طی پنج قرن استعمارگری غرب سفیدپوست و مسیحی و حتما دلیل سه قرن برده‌داری در آمریکای پروتستان و حتما قدرت عجیب کوکلس کلانها در جامعه آمریکا (حدود پنج درصد جامعه آمریکا در قرن بیستم) و حتما دلیل نازیسم آلمانی و فاشیسم ایتالیایی و حتما دلیل جنگهای صلیبی جورج بوش در عراق و افغانستان هم بازیهای کامپیوتری و انگیزه شخصی بوده؟ ‏بیشرمها!».

تروریست مسلمان نماد خشونت و تروریست مسیحی خالق بازی رایانه‌ای است!

در ادامه فیلم منتشر شده همراه با این پست در حساب کاربری علیزاده را می‌بینید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۲۳:۳۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
سلام اگه یکی دو بار این مجری هارو گوش مالی کنن دیگه ترور یه تعداد بی گناه مظلوم رو نمیگه حمله مسلحانه .اونم تو خونه خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۹ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
خوبه نگفت این کشتار بر علیه قوم و دین خاصی نبوده و صرفا اجرای یک بازی انترنتی بوده ! البته یارو پشت گوشی مجری اینقدر حرف... زد که مجریه نزدیک بود گره بخوره جای قانل و مقتول رو هم عوض کنه
Canada
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
نخوانده .میگویم .نظر این کانال مبتذل .معاند معلومه .همه میدانند فتنه .خاین .روباه ی مکارند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷
اون کسایی که این شبکه رو میبینن و حرفاشونو باور میکنن چقدر خلن
آخرین اخبار