سین سیاست پای سفره نوروزی رادیو تهران

گفتگوی سیاسی با چهره‌های نام آشنای دنیای سیاست، در یک فضای صمیمی با حال و هوای عیدانه از رادیو تهران پخش می‌شود.

سین سیاست پای سفره نوروزی رادیو تهرانبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفتگوی سیاسی با چهره‌های نام آشنای دنیای سیاست، در یک فضای صمیمی با حال و هوای عیدانه از رادیو تهران پخش می‌شود.

مهدی زال زاده تهیه کننده برنامه «بوستان گفتگو» در تشریح جزئیات این برنامه گفت: رادیو تهران با محوریت چهره‌های خبرساز سال ۹۷ شانزده برنامه ۳۰ دقیقه‌ای با عنوان بوستان گفتگو را برای پخش در ایام نوروز طراحی و تولید کرده است.

تهیه کننده بوستان گفتگو با اشاره به چهره‌هایی که در این برنامه با آن‌ها گفتگو می‌شود، گفت: در این برنامه با شخصیت‌های شناخته شده سیاسی که در سال گذشته در کانون اخبار و رویداد‌های سیاسی قرار داشته اند، گفتگو می‌شود. برخی از این چهره‌ها عبارتند از آیت الله احمد خاتمی خطیب نماز جمعه تهران، آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آقایان حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، سردار نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز محمد رضا باهنر نماینده سابق مجلس و علی ربیعی وزیر سابق تعان کار و تامین اجتماعی همچنین سفرای کشور‌های روسیه، چین و شماری دیگر از چهره‌های نام آشنای سیاسی از جمله میهمانان بوستان گفتگو در رادیو تهران هستند.

زال زاده تهیه کننده بوستان گفتگو در گروه سیاسی رادیو تهران درباره برخی از محور‌های گفتگو هم افزود: سیاست و محله محوری در تهران، افراط و تفریط در مواضع چهره‌های سیاسی، حاشیه‌های خبرساز چهره‌های سیاسی، رمزگشایی از شایعات و ابهامات مطرح پیرامون زندگی سیاسی فعالان سیاسی همه و همه با یک گفت و گوی چالشی در بوستان گفتگو گره خواهد خورد و سرانجام با تفال به دیوان حضرت حافظ به پایان می‌رسد.

گفتنی است بوستان گفتگو از رادیو تهران، یکم تا شانزدهم فروردین ماه، ساعت ۱۵ و تکرار آن ۲۳ و ۲ بامداد، روی موج اف ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.

انتهای پیام/

رادیو تهران و سیاست در نوروز 98

 

برچسب ها: رادیو ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار