رئیس جمعیت هلال احمر کشور؛

فعالیت بیش از ۵۰ هزار امدادگر و نجاتگر در جمعیت هلال احمر کشور

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: بیش از ۵۰ هزار امدادگر و نجاتگر فعال در جمعیت هلال احمر کشور در سال ۹۸ ساماندهی می‌شوند.

فعالیت بیش از ۵۰ هزار امدادگر و نجاتگر در جمعیت هلال احمر کشوربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی‌اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور در پنجمین جلسه چهارمین مجمع عمومی جمعیت هلال احمر کشور در مشهد، گفت: جمعیت هلال احمر در طول سال ماموریت‌های بسیار زیادی در سطح کشور دارد که بزرگترین ماموریت این مجموعه در ایام سفر‌های نوروزی است.

وی افزود: امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و عموم پرسنل جمعیت هلال احمر در سراسر کشور خدمتی شایسته دارند و عملیات امداد و نجات زمستانه، خدمت‌رسانی ویژه در ایام اربعین حسینی در ایران و عراق، طرح ملی همسفران خورشید، برگزاری جشن‌های فجر چهلم، افتتاح ۵۷ پروژه عمرای با اعتبار ۵۱ میلیارد تومان در ایام‌الله دهه مبارک فجر، برگزاری اجلاس روسای شعب و مدیران پس از هفت سال، ارائه خدمات سلامت و نیکوکاری به بیش از ۱۰۰ هزار نفر از ساکنان مناطق محروم، برگزاری ۹ مانور امداد و نجات در ۹ منطقه پرحادثه کشور، آغاز طرح ققنوس، برگزاری اولین المپیاد ورزشی و ... از جمله اقدامات شاخص جمعیت هلال احمر کشور در سال ۹۷ بود.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه مشکل بیمارستان ایرانیان دوبی برطرف شده است، گفت: مشکلات زیادی در این مکان داشتیم که تمامی آن‌ها برطرف شد و اکنون خدمات جمعیت هلال احمر کشور در این مرکز درمانی به‌خوبی در حال انجام است.

پیوندی اظهارداشت : در سال ۹۷ مشکلات زیادی با وجود مسائل ارزی و تحریم‌ها در جمعیت هلال احمر کشور داشتیم و حوادث زیادی در طول سال داشتیم که با حضور نیرو‌های این مجموعه اقدامات لازم صورت پذیرفت و این مشکلات رفع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشورگفت: ۶۷ درصد از پرسنل جمعیت هلال احمر کشور حقوق زیرسه میلیون تومان را دریافت می‌کنند و در جلسه‌ای که با جمشید انصاری، معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور داشتیم این مشکلات بیان شد و دولت هم قول حمایت مطلوب‌تر را داد.

وی افزود: بیش از ۵۰ هزار امدادگر و نجاتگر در جمعیت هلال احمر کشور فعال هستند و در سال ۹۸ به‌دنبال ساماندهی این امدادگران و نجاتگران هستیم تا مشکلی در بحث معیشت وزندگی خود نداشته باشند.

انتهای پیام//ف. ص


قول حمایت مطلوب‌تر در خصوص افزایش حقوق جمعیت حلال احمر کشور از سوی دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.