تامین امنیت گردشگران و حفاظت از آثار تاریخی

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت : نوروز ۹۸ حدود ۱۵ اکیپ ثابت و چهار اکیپ سیاربه منظور امنیت گردشگران ،در بنا‌های تاریخی استان مستقر خواهند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدرضا بیداد فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کرمانشاه بابیان اینکه یگان حفاظت میراث فرهنگی استان به منظور تامین امنیت گردشگران و حفاظت از بنا‌های تاریخی استان برای ایام نوروز در آمادگی کامل قرار دارد، گفت : نیرو‌های این یگان امسال نیز همچون سال‌های گذشته بحث تامین امنیت گردشگران و حفاظت از آثار تاریخی استان را مورد توجه جدی قرار داده اند.

وی گفت : در این راستا طی ایام نوروز ۱۵ اکیپ ثابت را در بنا‌های تاریخی پربازدید استان مستقر خواهیم کرد. همچنین در این مدت چهار اکیپ سیار نیز بصورت گردشی به جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های مختلف استان سرکشی خواهند کرد تا پوشش امنیتی کاملی را برای میهمانان نوروزی رقم بزنیم.

وی یادآور شد: امسال برای دومین سال متوالی طی برنامه ریزی انجام شده تامین امنیت گردشگران در محوطه‌های تاریخی استان را با همکاری نیروی انتظامی انجام خواهیم داد.

بیداد اضافه کرد: همچنین ارتباط خوبی با انجمن‌های میراث فرهنگی، دهیاران و شورا‌های روستا‌های دارای آثار تاریخی برقرار کرده ایم تا در بحث حفاظت از بنا‌های تاریخی از ظرفیت آنان استفاده کنیم.

وی یادآور شد: نوروز گذشته با اقداماتی که در بحث تامین امنیت گردشگران و حفاظت از آثار تاریخی استان داشتیم، با وجود حضور بیش از ۳۰۰ هزار گردشگر در کرمانشاه کوچکترین مشکلی گزارش نشد و گردشگران با خاطره‌ای خوب استان را ترک کردند .

انتهای پیام/د

حفاظت از آثار تاریخی استان کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار