برگزاری آخرین جلسه شورای اداری شهرستان مهاباد

آخرین جلسه شورای اداری مهاباد در سالن فرمانداری با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، آخرین جلسه شورای اداری مهاباد امروز ۲۵ اسفند ماه در سالن فرمانداری با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه مهاباد در این جلسه ضمن محکوم کردن حادثه تلخ عملیات تروریستی روز گذشته و کشتار نمازگزاران مسلمان در نیوزیلند، از رویکرد دوگانه رسانه‌های غربی به این اقدام تروریست انتقاد کرد.

شجاعی فرماندار مهاباد نیز آرزو‌های دشمن برای مشکل آفرینی و ایجاد چالش برای کشور عزیزمان در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم در راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن، ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی صحیح سال آینده را سال شکست کامل دشمن تبدیل نماییم.

وی با اشاره به برخی مناسبت‌ها به روز زبان مادری اشاره کرد و گفت: تنوع فرهنگی و قومی یکی از سرمایه‌های عظیم ایران عزیز محسوب می‌شود که تنوع زبانی علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و آرامش در جامعه موجب وحدت در بین اقوام مختلف شده است که باید بیش از پیش در حفظ زبان مادری خود کوشا باشیم.

فرماندار مهاباد با تقدیر از عملکرد دستگاه قضایی خصوصا دادستان شهرستان از وجود چند پرونده فساد بزرگ در مهاباد خبر داد و از دادستانی درخواست کرد همچون همیشه با قدرت به این موارد ورود کند.

شجاعی مبارزه با فساد اعم از زمین خواری، ارتشا و دست اندازی به اموال عمومی را موجب ایجاد رضایت عمومی عنوان کرد و گفت: مردم گرانی و تورم را تحمل خواهند کرد، اما زیر بار سو استفاده و دست اندازی به بیت المال نخواهند رفت.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، با تاکید بر رعایت اصول ایمنی و پرهیز از رفتار‌های خطرناک و آسیب زا در چهارشنبه سال از شهروندان درخواست کرد که در صورت برنامه ریزی برای مسافرت حتما اموال با ارزش خود ازجمله طلا و جواهرات و .. را در جای امن یا صندوق امانات بانک‌ها نگهداری نمایند.

سرهنگ ظهیریان بر ضرورت رعایت قانون هنگام رانندگی تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد با رعایت قانون ایام تعطیلات خوبی را در پیش داشته باشیم.

انتهای پیام/ج

 جلسه شورای اداری در شهرستان مهاباد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.