نفوذ سامانه بارشی به مازندران از عصر امروز

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از نفوذ سامانه بارشی به استان از عصر امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز صاف تا نیمه ابری از اواخر روز ابری بتدریج از سمت غرب استان همراه با بارندگی در مناطق سردسیر و کوهستانی با بارش برف و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی به نفوذ سامانه بارشی به استان اشاره کرد و افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی با نفوذ سامانه بارشی به استان مازندران از عصر یکشنبه بارندگی از مناطق غربی استان آغاز و تا شب به مناطق مرکزی و شرقی گسترش می‌یابد.

اسدی گفت: بارش بهمراه کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۱۴ درجه و وزش باد تا صبح چهار شنبه در استان ادامه خواهد یافت.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود: آسمان مازندران روز دوشنبه ۲۷ اسفندماه ابری همراه با بارش باران، در ارتفاعات مه‌آلود با بارش برف، کاهش دما و وزش باد خواهد بود.

وی گفت: وضعیت جوی روز سه شنبه ۲۸ اسفندماه ابری گاهی همراه با بارندگی در ارتفاعات مه‌آلود با بارش برف و وزش باد پیش بینی می‌شود.

اسدی افزود: آسمان مازندران صبح روز چهارشنبه ۲۹ اسفندماه ابری همراه با بارش پراکنده بتدریج با کاهش ابر خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: وضعیت جوی استان آخرهفته پنج‏شنبه و جمعه یکم و دوم فروردین سال ۹۸ صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/آ

پیش بینی هواشناسی مازندران تا پایان هفته

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار