اختصاص ۳۷ پایگاه ثابت و ۲۰۲۹ اسکان موقت برای فرهنگیان در تعطیلات نوروزی ۹۸

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از آمادگی دستگاه تعلیم وتربیت استان برای پذیرایی از فرهنگیان در نوروز ۹۸ خبر داد و گفت: ۳۷ پایگاه ثابت و ۲۰۲۹ اتاق اسکان موقت در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان این‌که با بسیج امکانات و منابع فصل جدیدی در گردش گردی استان گشوده شده است، گفت: دستگاه تعلیم و تربیت آذربایجان‌شرقی در بحث اسکان نورزوی و تابستان رویکرد رضایت مندی عمومی فرهنگیان از سراسر کشور را در وجه همت خود قرار داده است.

وی افزود: بر اساس آمار ۴۹۹۳۷ هزار فرهنگی در نوروز ۹۷ در مراکز رفاهی دستگاه تعلیم و تربیت استان اقامت کرده اند.

پاشایی یاد آور شد: ۱۴۱۵۳۵ هزار فرهنگی در تابستان سال جاری از سراسر کشور وارد آذربایجان‌شرقی شده و در مراکز رفاهی آموزش وپرورش استان اقامت کرده‌اند.

وی با بیان این‌که محل‌های اسکان در تمام سطح استان به امکانات مور نیاز تجهیز شده است، بیان کرد: ۳۷ پایگاه ثابت و ۲۰۲۹ اتاق برای اسکان موقت برای فرهنگیان جهت پذیرایی در عید نوروز در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در تابستان ۹۵ رتبه نخست و در تابستان ۹۶ رتبه دوم و در تابستان ۹۷ رتبه دوم را در اسکان فرهنگیان کسب کرد و این از افتخارات این مجموعه است.

وی تجهیز خانه‌های معلم را از دیگر کار‌های انجام شده عنوان کرد و گفت: هر کسی به این استان با عنوان فرهنگی وارد می‌شود از تمام ظرفیت‌های استان بهره می‌برد.

پاشایی یادآور شد: تهیه نقشه‌های گردشگری، راهنمایی مسافران جهت بازدید از شهر تبریز، فعال کردن جی‌پی اس برای نمایان ساختن موقعیت‌های مورد نیاز، تجهیز نمازخانه‌ها و استقبال از مسافران فرهنگی در ورودی‌های شهر از دیگر کار‌های انجام شده است.

 

انتهای پیام/ش

 

تهیه نقشه‌های گردشگری، راهنمایی برای مسافران آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار