قاسمی: پس از رقابت‌های لیگ بسکتبال اردو‌های تیم ملی آغاز می‌شود

مدیر تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: یک هفته پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر اردو‌های تیم ملی بسکتبال را آغاز می‌کنیم.

قاسمی : پس از رقابت های لیگ اردو های تیم ملی آغاز می شودمسعود قاسمی مدیر تیم ملی بسکتبال کشورمان گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های پیش روی تیم ملی بسکتبال برای حضور در رقابت‌های جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین در شهریور سال ۹۸، گفت: پیش از این هم با رئیس فدارسیون نشستی داشتیم و پس از بازگشت مهران شاهین طبع (سرمربی تیم ملی بسکتبال) و رامین طباطبائی (رئیس فدراسیون) به ایران باز هم در این خصوص نشستی خواهیم داشت و برنامه‌های پیش رو را بررسی می‌کنیم.

او افزود: رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در تاریخ ۱۴ - ۱۵ اردیبهشت به پایان می‌رسد و قرار است یک هفته پس از پایان این رقابت‌ها اردو‌های تیم ملی بسکتبال را آغاز می‌کنیم همچنین منتظر هستیم تا ببنیم چه تیم‌هایی از ما برای برگزاری اردو و تورنمنت دعوت می‌کنند.

مدیر تیم ملی بسکتبال کشورمان درباره مسابقاتی که قرار است ملی پوشان برای آمادگی هر چه بیشتر در آن حاضر شوند بیان داشت: نزدیک به ۱۷ -۱۸ دعوت نامه برای تیم‌ها و فدراسیون‌های دیگر ارسال کردیم. تاکنون حضورمان در تورنمنت اطلاس قطعی شده است و مسئولان کره جنوبی هم به صورت شفاهی از ما دعوت کردند.

او ادامه داد: از آنجایی که با تونس هم گروه هستیم ممکن است از یک تیم آفریقایی هم برای حضور در ایران دعوت کنیم.


بیشتر بخوانید:

سقوط یک پله‌ای ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی بسکتبال

۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۱۹ بسکتبال مشخص شدند

بازتاب صعود بسکتبالیست‌های ایران به جام جهانی


انتهای پیام / 

اظهارات مدیر تیم ملی بسکتبال درباره شرایط تیم ملی بسکتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار