آیت‌الله نوری‌همدانی:

بیانیه گام دوم نقشه راه آینده انقلاب است

مرجع تقلید شیعیان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب،نقشه راه آینده انقلاب است که باید مبنای برنامه ریزی مسئولان کشور باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،آیت‌الله نوری‌همدانی مرجع تقلید شیعیان،ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: بیدار کردن و هدایت مردم و همچنین آگاهی آن‌ها از توطئه‌های دشمن و برخورد با آن از وظایف مبلغان دینی است.

وی با تاکید بر اینکه سخن و رفتار رهبر انقلاب باید الگوی مبلغان دینی برای ارتباط و آگاه کردن مردم باشد، گفت: وظیفه عالمان دینی در دوران امروز سنگین است، عالم دینی باید جریانات را رصد کرده و وظیفه خود را تشخیص دهد تا بتواند جامعه را در هوشیاری نگه دارد.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب راهبردی و نقشه راه آینده انقلاب است که باید مبنای برنامه ریزی مسئولان و دستگاه‌های کشور باشد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با محکوم کردن حادثه تروریستی علیه مسلمانان نیوزلند، خواستار مقابله همه کشور‌های جهان به ویژه امت اسلامی با پدیده تروریسم شد.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه سیاست غرب، آمریکا و صهیونیست‌ها این است که اسلام را در نظر مردم جهان بد نام کنند، ادامه داد: از این رو دست به اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی می‌زنند، غربی‌ها مدام علیه اسلام تبلیغ می‌کنند و با اقدامات تروریستی وحشت به دل مردم می‌اندازند.

وی با تاکید بر لزوم ترویج اسلام ناب محمدی در جهان عنوان کرد: متأسفانه تنها به دادن رساله‌های عملیه به مردم بسنده شده و درباره سیاست اسلامی و بقیه معارف ناب اسلام در عرصه‌های گوناگون کار دقیقی صورت نگرفته است که این موضوع مهم باید در دستور کار مبلغان دینی باشند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت وحدت مسلمانان تصریح کرد: وحدت امت اسلامی تأکید همیشگی قرآن کریم است، علما باید بیدار و هوشیار باشند تا بتوانند مردم را هوشیار و آگاه نگه دارند، مسلمانان همواره باید متحد باشند تا بتوانند در برابر دشمنان ایستادگی کنند و دشمن را به شکست برسانند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه مسلمانان باید نسبت به خود دارای تواضع و نسبت به دشمنان دین محکم و قاطع باشند، بیان کرد: فرهنگ قرآنی باید در جامعه و امت اسلامی جاری باشد، ایرانی‌ها ویژگی‌های خاصی دارند و در روایات از آن‌ها تمجید شده است.

 

انتهای پیام/ت

آیت الله نوری همدانی حادثه تروریستی نیوزلند را محکوم کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.