اجرای ۱۶ طرح اقتصاد مقاومتی در مازندران

مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۱۶ طرح اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی از پیشرفت ۱۰۰ درصدی برخوردار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عزیزالله شهیدی فر مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران در گردهمایی مسؤولان روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه ۱۶ طرح اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی از پیشرفت ۱۰۰ درصدی برخوردار شد، گفت: در بین سایر دستگاه‌های اجرایی، جهاد کشاورزی مازندران تنها دستگاهی بود که توانست با اجرای کامل طرح ها، رتبه نخست را در زمینه اقتصاد مقاومتی به خود اختصاص داد.

وی صادرات امسال محصولات کشاورزی را در تاریخ کشاورزی استان بی سابقه عنوان کرد و افزود: امسال صادرات پرتقال و کیوی هر کدام به ۸۰ هزار تن رسید.

شهیدی فر با بیان اینکه روابط عمومی در جهاد کشاورزی مازندران از جایگاه و منزلت بالایی برخوردار است، گفت: اعتقادم بر این است روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران با کسب رتبه برتر در وزارت جهاد کشاورزی توانست این جایگاه را به خوبی اثبات کند.

وی افزود: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها ارتباط تنگاتنگی با مسؤولان روابط عمومی داشته باشند چراکه این رابطه به توسعه کشاورزی استان منجر می‌شود.

مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه در تنظیم بازار مرغ دغدغه‌ای وجود ندارد و توانستیم در دو مرحله بازار مرغ را مدیریت کنیم، گفت: روزانه ۲۰۰ تن مرغ در استان توزیع می‌شود که بیش از نیاز استان است و توزیع گوشت سفید تا پایان فروردین ماه در استان ادامه دارد تا از نگرانی مردم در ایام نوروز کاسته شود.

شهیدی فر افزود: جهاد کشاورزی مازندران توانست از رتبه ۱۴ در بین دستگاه‌های اجرایی استان به رتبه ۶ صعود کند.

انتهای پیام/ م

پیشرفت ۱۰۰ درصدی ۱۶ طرح اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.