تجلیل از دست اندرکاران کنگره شهدای کرمان

مسئول کمیته اطلاع رسانی کنگره ۶۵۰۰شهید استان کرمان گفت:هر اقدام و اتفاقی که در راستای کنگره شهدا استان انجام شده در برابر ایثار و فداکاری شهدا ناچیز و تنها ادای دین کوچک است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد ،علیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان و مسئول کمیته اطلاع رسانی کنگره شهدا گفت:کار و اقداماتی که برای کنگره انجام شد، کار جمعی بود و اگر همکاری و همراهی افرادی که دل در گرو شهدا داشتند نبود این اتفاق مبارک نمی‌افتاد.

وی افزود:اقدامات انجام شده در این کنگره در برابر ایثار شهدا ناچیز است ، برگزاری کنگره شهدا استان اقدامی ماندگار و ارزشمند بود که برای همیشه در ذهن‌ها ماند.

علیرمضانی گفت؛ آنچه مهم است این است که به برکت شهدا دست آورد مهمی صورت گرفت و آن هم برکت‌های معنوی این مسیر بود.

وی افزود:کنگره شهدا و برنامه‌های آن همچنان ادامه دارد و فعالین این عرصه در این مسیر با ارائه برنامه‌های مختلف مشغول هستند.

سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثار الله کرمان هم در این مراسم با اشاره به یاد و خاطره شهدا گفت:اصحاب رسانه در تمام برنامه‌ها و انعکاس ملی این کنگره نقش اساسی ایفا کردند.

سردار ابوحمزه افزود:همه کمیته‌های بیست گانه بسیار فعال و پویا در مسیر کنگره تلاش کردند.

وی ضمن اشاره به بیانیه رهبر انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب بر مطالعه و بررسی دقیق این بیانیه در فرصت باقیمانده تاکید کرد.

وی نخبگان راموظف به تفکر و تدبر در این بیانیه دانست و افزود:بررسی و استفاده از سر فصل‌های این بیانیه توسط اهل رسانه و اصحاب قلم میتواند در پیشبرد اهداف انقلاب موثر باشد.

در ادامه این همایش از رسانه‌های فعال و برتر در کنگره ۶۵۰۰شهید استان تجلیل شد.
انتهای پیام/ی

تجلیل از فعالان رسانه در کنگره شهداکرمان

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار