مردم از بی عدالتی ها ناراضی هستند

استاندار اصفهان گفت:باید ساده زیستی را سرلوحه کار خود قرار دهیم؛ چرا که مردم از بی عدالتی ها ناراضی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان امروز  در گردهمایی شهرداران استان اصفهان ضمن تبریک روز شهردار به شهرداران اظهار کرد: کار در شرایط امروز با سختی‌های زیادی همراه است از این رو اقدامات کمتری انجام می‌شود و تحقق درآمد شهرداری‌ها با مصیبت‌های زیادی روبرو شده است.

وی افزود: در شرایط امروز که مردم با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو هستند، خدمت به آن‌ها از الطاف خفیه الهی است. نگران سختی کار نباشید؛ چرا که کار‌های سخت از آن مردان نیک اندیش است.

استاندار اصفهان گفت: در هنگام تحویل سال ذکر حوِل حالنا نباید تنها ورد زبان باشد، بلکه باید حالمان را به طور واقعی در مسیر نشاط و امید و توکل به خدا تغییر دهیم.

رضایی ادامه داد: از جلسات مستمر، بی روح و مطرح کردن آمار و ارقام تکراری خسته شده ام و معتقدم آمار و اطلاعات مطرح در نشست‌های سه تا چهارساعته بی مورد را می‌توان از طریق فضای مجازی اعلام کرد و دلیلی ندارد چندین نفر را برای این امور دور هم جمع کرد، بلکه باید ببینیم چه کار‌هایی باید برای مردم انجام داد تا مشکلات آن‌ها مرتفع شود.

وی تأکید کرد: رعایت قانون را از شهرداران انتظار دارم، البته قانون برای حل و فصل مشکلات مردم است نه برای ایجاد مضیقه برای آنان، بنابراین با خدا عهد کنیم که کار مردم را راه بیندازیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه پست و مقام همیشه موقت بوده است، گفت: شهرداران از قانون برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند، قطعاً یکی از کار‌های ما این است که با آیین نامه ها، بخشنامه‌ها و قوانین آشنا باشیم و در راستای مشکل گشایی مردم از آن‌ها استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: گفته می‌شود سال آینده سال مالی خوبی نیست و این یک واقعیت است، اما شهرداران می‌توانند با خلاقیت چالش‌ها را به فرصت تبدیل کنند و برای درآمدزایی شهرداری‌ها چاره اندیشی کنند.

رضایی با بیان اینکه خلاقیت و استفاده از پتانسیل‌های شهر‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند، تأکید کرد: باید ساده زیستی را سرلوحه کار خود قرار دهیم؛ چرا که مردم از بی عدالتی‌ها ناراضی هستند.

وی خطاب به شهرداران تأکید کرد: باید درآمدزا باشید و خلاقیت‌ها و کارآفرینی‌ها را از یکدیگر یاد بگیرید، نوآوری‌ها را بیاموزید تا بتوانید به شرایط ایده آل دست پیدا کنید.

استاندار اصفهان ادامه داد: همپنین لازم است شهرداران بیشتر از پتانسیل‌ها و توانمندی‌های بانوان در مباحث مدیریتی استفاده کنند. 

 
انتهای پیام/م 
 

گردهمایی شهرداران استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.