مشارکت ۲۵ میلیارد ریالی منطقه آزاد ماکو در تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی ۳ شهرستان

مدیرغذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: این سازمان در تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان‌های ماکو، شوط و پلدشت،۲۵ میلیارد ریال مشارکت داشته است.

اسلام یادگاری مدیرغذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، با اشاره به اینکه سازمان منطقه آزاد ماکو برای خرید دستگاه سی تی اسکن ۱۵ میلیارد ریال مشارکت در هزینه داشته افزود: این سازمان یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون برای جمعیت هلال احمر و ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای خرید ۵ دستگاه دیالیز و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای خرید دستگاه سونوگرافی کالرداپلر مشارکت داشته است.

وی از مشارکت برای خرید دستگاه سونوگرافی با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و خرید تجهیزات بیمارستانی (دو دستگاه وارمر خون) توسط سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد و گفت: دو دستگاه پزشکی (تست ورزش و دستگاه اسپیرومتر) و تجهیزات دیگر یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال این سازمان مشارکت داشته است.

 مدیرغذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو بیان کرد: منطقه آزاد ماکو هم اکنون دارای ۵۲ پزشک عمومی، ۴۷ پزشک متخصص، ۲۸۱ تخت فعال با ۸ مرکز بهداشتی و درمانی روستایی و ۹ مرکز بهداشتی و درمانی شهری ۵ پایگاه بهداشتی و ۹۲ خانه بهداشت در شمال غربی‌ترین نقطه ایران و در آذربایجان غربی قرار دارد.
 
انتهای پیام/م
 

تجهیز مراکز درمانی ۳ شهرستان توسط منطقه آزاد ماکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.