افزایش ۱۴ درصدی مخاطبان رادیو شبکه آفتاب

مدیر کل صدا وسیمای استان مرکزی از افزایش ۱۴ درصدی مخاطبان رادیوی استان مرکزی خبرداد.

افزایش ۱۴ درصدی مخاطبان رادیو شبکه آفتاب  امیر هوشنگ آذر دشتی مدیر کل صدا وسیمای استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  از رشد ۱۴ درصد مخاطبان صدا شبکه آفتاب در ارزیابی تهران خبرداد و گفت: در سیمای شبکه آفتاب هم در حال حاضر ۶۸ درصد بیننده د. اریم.

آذر دشتی به حضور پررنگ تولیدات رسانه‌ای شبکه آفتاب در شبکه‌های ملی اشاره کرد و افزود: پوشش دیجیتال در استان مرکزی ۹۹ درصد است و در بحث کانال خبرگزاری سروش هم رتبه دوم کشوری را کسب کرده ایم.

وی با تشکر از کمک و همراهی استاندار مرکزی و حمایت ایشان از شبکه آفتاب اضافه کرد: بسته‌های گردشگری در حوزه خبر در رادیو و در فضای مجازی که تک‌تک اماکن گردشگری استان مرکزی تصویر برداری شده و درچند مجوع جمع آوری شده است.

مدیر کل صدا وسیمای استان مرکزی بیان کرد: فعالیت دیگر تهیه گفتار‌های سواد رسانه در قالب یک مجموعه هست که اصول سواد رسانه‌ای را در ۴۰ تا بحث گنجاندیم و قصد داریم نهضت سواد رسانه‌ای در کشور و در استان راه بیفتند و روز به روز هم گسترش پیدا کند معتقدیم هرچه مردم ما سواد رسانه بیشتری داشته باشند در مواجهه با رسانه‌ها و مشکلات کمتری خواهیم داشت.

وی با اشاره به تعامل رسانه با دستگاه دیگر تصریح کرد: معتقدیم که ویترین دستگاه مختلف هستیم هر کدام از دستگاه‌ها می‌توانند در رسانه ملی و در رسانه استانی حضور پررنگی داشته باشند و ما از همه عزیزان خواهش میکنیم صدا و سیما را کمک می‌کند که ما بتوانیم نفش بهتری از رشد توسعه استان در دستگاه مختلف رابه نمایش بگذاریم.

انتهای پیام / ج

سخنان مدیر کل صدا وسیمای استان مرکزی در باره نهضت سواد رسانه‌ای

برچسب ها: رادیو ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.