تشکیل قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی در چهارمحال و بختیاری

در آستانه عید نوروز، قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری امروز یکشنبه ۲۶ اسفند ۹۷ در نشست خبری گفت: در آستانه سال جدید، قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی استان با شعار «نشاط بهار، نظم و قانونمداری» تشکیل شد.

وی افزود: در این قرارگاه، طرح ترافیکی نوروزی و طرح نوروزی نیروی انتظامی تا ۱۷ فروردین ۹۸ در استان اجرا می‌شود.

غلامزاده اضافه کرد: در این ایام، بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر نیروی آماده بکار همراه با استقرار ۱۶ دستگاه و ۳۰۰ گشت خودرویی در هر شیفت، برای تأمین نظم و امنیت خدمات رسانی می‌کنند.
 
وی از تجهیز ۳۰ واحد گشتی به دوربین البسه در استان خبر داد و گفت: دوربین‌های البسه با اولویت در شهرکرد و به منظور مستند کردن عملیات‌های پلیسی، پیشگیری و بازدارندگی از وقوع جرم، نصب خواهند شد.
 
غلامزاده با گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی طی سال جاری ادامه داد: از ابتدای امسال، ۱۹ باند سرقت در استان منهدم شد و دستگیری سارقین ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.
 
وی با بیان رشد ۱۵ درصدی کشفیات موادمخدر نسبت به سال قبل در استان اضافه کرد: در این راستا، ۳۳ باند تهیه و توزیع موادمخدر متلاشی و دو تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر نیز کشف و ضبط گردید.
 
غلامزاده افزود: همچنین  ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و ۲۲ هزار عدد مواد محترقه کشف شد.

وی گفت: به دنبال گزارش‌های مردمی دریافتی از طریق سامانه ۱۱۰ نیروی انتظامی هم بیش از ۱۵۰ هزار عملیات پلیسی موفق در سطح استان صورت گرفت.

انتهای پیام/خ

قرارگاه نوروزی با شعار نشاط بهار، نظم و قانونمداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.